Ga naar inhoud

Flashtival 2004


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Geen vraag maar ik dacht dat het voor een aantal forummers wel leuk zou zijn om weer even op de hoogte gebracht te worden van het volgende. Ik wilde degenen die geïnteresseerd zijn in flash, weer wijzen op het jaarlijkse Flashtival evenement dat binnenkort plaatsvindt in De Doelen in Rotterdam op 27 september. We hebben dit jaar weer geprobeerd een leukere line-up samen te stellen dan voorgaande jaren. bijv; FlashLevel, Peter Hall, Owen van Dijk, Peter Elst, Hedwyg, 247Media, MediaMonks, om er maar een paar te noemen. Een interessante sessie over toegankelijkheid en flash staat ook op het programma. groetjes, elmer ps. sorry teach & bill dat ik zolang niks van me heb laten horen ;)
Link naar reactie
Het geeft je in ieder geval een beter beeld welke mogelijkheden er zijn voor/met flash. Zelfs voor niet-flashgebruikers kan ik me voorstellen dat het toch wel handig is wat je er eventueel mee kunt en of dat dingen zijn die met andere technieken minder makkelijk zijn te realiseren. Maar het geheel blijft wel een technische behandeling van verschillende onderdelen van flash en weinig anders. Het gaat hier trouwens niet alleen maar om flash puur voor het webdesign maar om de big picture. Goede kans dat dit jaar Flex en Flex-builder behandelt zullen worden (eazy)?
Link naar reactie
hey allemaal :) ik hoop wel iets vaker terug te komen, maar ben momenteel dus erg druk met organiseren van dit evenement. als ik te lang wegblijft moet je maar ff mailen, je weet m'n emailadres ;) maar ik kom sowieso volgend jaar weer terug:-D @ teach: btw. ik probeer al maanden uit die hoek te komen, kom jij weer :) @ phrea: een dagje conferentie zal een hoop duidelijk maken over flash. ga er onbevooroordeeld naartoe en je zal zeker (als je niet teveel designsessies volgt tenminste) meer inzicht krijgen in de mogelijkheden en beperkingen van een webapp / website in flash (of hybrid) , als front-end tool en als development tool.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...