Ga naar inhoud

foto album met dreamweaver lukt niet.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit de goede rubriek is maar ik heb een probleem. Ik ben bezig met een website; www.piroc-kinderkamp.org Het is de bedoeling dat er een fotoalbum bij komt. Nu heb ik al een pagina met 9 kleine foto's gemaakt. Echter het is de bedoeling dat als je op zo'n kleine foto gaat staan en deze dan aanklikt, je een grootte foto te zien krijgt. Als ik ofline in dreamweaver werk lukt het wel, maar zodra ik alles online zet gebeurt er niets :cry: Ik krijg dan een melding dat de pagina niet gevonden kan worden. Wat doe ik verkeerd?????
Link naar reactie
[quote:4af4a19dde="Demonaz"][quote:4af4a19dde="MichielPH"]Controleer je hoofdlettergebruik eens.[/quote:4af4a19dde]Inderdaad. Grote kans dat de web-zerver op Linux of Unix draait. Dit OS is bij bestandsnamen hoofdletter gevoelig. Klopt het trouwens ook dat als ik op een foto klik, je een html-pagina krijg?[/quote:4af4a19dde] als ik op bijvoorbeeld de tweede foto drukt, laadt die de volgende pagina die dus niet te vinden is. http://piroc-kinderkamp.org/struikske/pages/Struikske02_jpg.htm Ik ben inmiddels weer wat aan het proberen, maar voor vandaag stop ik er even mee. Morgen is het weer vroeg op!!!
Link naar reactie
Ik gebruik nog steeds de foto album van dreamweaver zelf. Ik heb nu ontdekt hoe ik mijn site vanuit dreamweaver zelf online moet zetten. Voorheen deed ik dat met een programma van mijn server waar ik mijn site op heb staan, en daar gaat het steeds mis. Waarschijnlijk miste ik steeds bestanden of mappen die niet online werden gezet. Nu met dreamweaver kan ik hele bestanden of zelf mappen tegelijk verslepen om het te uploaden. Dit werkt veel makkelijker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...