Ga naar inhoud

kosten webdesign


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als ik eerlijk mag zijn: Ik zou nog niets vragen, maar eerst de site 100% in orde maken. De navigatie kan beter. De knop "home" is niet altijd binnen bereik, ik moest naar "home" via "services". De knop "home" zou ik overigens linksonder ipv rechtsonder plaatsen. Verder vind ik het niet handig dat ik bij aanklikken van de button "links" moet wachten voordat ik terug kan naar "home". Alle links moeten eerst weer "opgerold" worden. Kleuren kunnen zeer zeker mooier op elkaar afgestemd worden; ik zou niet kiezen voor een gele achtergrond voor een technisch bedrijf. Wat ik verder nog heel belangerijk vind: Het mij als leek niet precies duidelijk wat dit bedrijf nou doet: [b:40db088b09] Preventief en correctief onderhoud uit aan afleverzuilen, dampretoursystemen, niveaumeetsystemen, pompbesturingen, data- en telecommunicatie, betaalautomaten en afreken- en managementsystemen. [/b:40db088b09] Wat is een dampretoursysteem? Een niveaumeetsysteem? Welk niveau wordt er gemeten, en waarvan? Wat is een afleverzuil? Wat bedoel je met aflever- en management systemen? De toevallige surfer surft weg, want hij of zij heeft geen idee waar dit over gaat. Het is iets met techniek, maar wat nou precies? Leg uit wat dit voor een bedrijf is en wat men daar zoal doet: [b:40db088b09] in lekentaal![/b:40db088b09] Je kunt altijd nog een pagina maken met uitgebreide informatie. Succes!
Link naar reactie
Hoi, 500euro is meer dan genoeg. (denk ik dan..) Ik zou precies deze site kunnen maken in +/- 5 uur tijd. Alleen met preloader, kortere laad tijden en betere navigatie. Ook zouden veel opmaak foutjes en andere kleine dingen er dan niet inzitten. Reken ik dit om naar mijn vraagprijs (40 euro p.u.) kom ik nog op 200 euro uit. Dus ik zou zeggen: Goed gedaan! De site kan beter maar is ook niet slecht.. Gr. J-P
Link naar reactie
[quote:1fa5338e85="xqlusiveparadise"]hallo Ik heb deze site ontworpen voor een klant wat zou je hiervoor vragen www.infraspecials.nl (geen reclamen)[/quote:1fa5338e85] [list:1fa5338e85]• Waarom zijn de buttons half Engels, half Nederlands? Dit is allesbehalve consequent en geeft mij geen goed 'leesgevoel', laat staan een positieve indruk van het bedrijf Infraspecials.[/list:u:1fa5338e85] [list:1fa5338e85]• Teksten die vetgedrukt zijn 'ogen' niet lekker.[/list:u:1fa5338e85] [list:1fa5338e85]• De eerste pagina [verwijzing] ziet er erg basis/goedkoop uit door het gebruik van het lettertype Times New Roman en de Nedstat-teller.[/list:u:1fa5338e85] [list:1fa5338e85]• De vertraging door de toepassing van Flash is m.i. te lang, als objectieve bezoeker haak ik snel af.[/list:u:1fa5338e85] [list:1fa5338e85]• :oops: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Finfraspecials.com%2F[/list:u:1fa5338e85]
Link naar reactie
[quote:6622fc804d="J-P Le Conte"]Hoi, 500euro is meer dan genoeg. (denk ik dan..) Ik zou precies deze site kunnen maken in +/- 5 uur tijd. Alleen met preloader, kortere laad tijden en betere navigatie. Ook zouden veel opmaak foutjes en andere kleine dingen er dan niet inzitten. Reken ik dit om naar mijn vraagprijs (40 euro p.u.) kom ik nog op 200 euro uit. Dus ik zou zeggen: Goed gedaan! De site kan beter maar is ook niet slecht.. Gr. J-P[/quote:6622fc804d] Allemaal bedankt voor het commetaar de opmerking dat je dit in 5 uur kan is natuurlijk wel belachelijk jij gaat mij niet vertellen dat jij dit in 5 uur doet! Maar ok. Waarom er geen preloader in zit is omdat ik dit nog niet kan. Ben dit jaar begonnen met de opleiding multimedia vormgeven en hoop snel dat ik over meer kwaliteiten beschik. Over het lettertypen wel lettertypen vinden jullie professioneel dan? Het bedrijf wilde dit lettertypen dit was 'hun' lettertypen...
Link naar reactie
[quote:d7fc9f7e6f="xqlusiveparadise"]Allemaal bedankt voor het commetaar de opmerking dat je dit in 5 uur kan is natuurlijk wel belachelijk jij gaat mij niet vertellen dat jij dit in 5 uur doet![/quote:d7fc9f7e6f]Les 1 op het Computer!Totaal forum: trek [b:d7fc9f7e6f][i:d7fc9f7e6f]nooit[/i:d7fc9f7e6f][/b:d7fc9f7e6f] J-P Le Conte's Flash kwaliteiten in twijfel.
Link naar reactie
[quote:68b89ac7fd="Bill Gates"][quote:68b89ac7fd="xqlusiveparadise"]Allemaal bedankt voor het commetaar de opmerking dat je dit in 5 uur kan is natuurlijk wel belachelijk jij gaat mij niet vertellen dat jij dit in 5 uur doet![/quote:68b89ac7fd]Les 1 op het Computer!Totaal forum: trek [b:68b89ac7fd][i:68b89ac7fd]nooit[/i:68b89ac7fd][/b:68b89ac7fd] J-P Le Conte's Flash kwaliteiten in twijfel.[/quote:68b89ac7fd] haha ok dan :D Zijn er nog mensne met goeie duidelijk aanmerkingen op mijn werk hier kan ik dan van leren. Nog mensen die goeie ideeen hebben voor mijn eigensite ww.x-qlusivestyle.com ben met deze site nog niet klaar. En naar de velen aanmerkingen op infraspecials hoop ik dat ik dit kan verwerken in www.X-Qlusivestyle.com en dat ik zo veel leer voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Stefan Potuijt
Link naar reactie
Ik heb in ieder geval een tip voor je; Verdiep je in actionscript. Want als jij zegt dat je voor een simpele wijziging 100-en frames moet aanpassen krijg je met (toekomstige?) klanten nog heel wat te stellen. Eigenlijk is het voor geen enkele site/applicatie nodig om enorm veel frames te beslaan. Mocht dat wel nodig zijn, dan kun je er beter aan gaan denken het dynamisch te doen met actionscript. Goed boek: http://www.comcol.nl/detail/47982.htm
Link naar reactie
[quote:e4be46abcc="maIRnaairruJ"]Ik heb in ieder geval een tip voor je; Verdiep je in actionscript. Want als jij zegt dat je voor een simpele wijziging 100-en frames moet aanpassen krijg je met (toekomstige?) klanten nog heel wat te stellen. Eigenlijk is het voor geen enkele site/applicatie nodig om enorm veel frames te beslaan. Mocht dat wel nodig zijn, dan kun je er beter aan gaan denken het dynamisch te doen met actionscript. Goed boek: http://www.comcol.nl/detail/47982.htm[/quote:e4be46abcc] Ik was inderdaad ook volplan me te verdiepen in action script zijn er mischien ook nederlandse boeken?
Link naar reactie
[quote:ac7de57f9f="maIRnaairruJ"]Volgens mij is dit boek (nog) niet het nederlands verkrijgbaar, andere wel. Ik zou echter toch voor dit boek gaan, engels mag nooit een probleem zijn als je bezig bent met multimedia, want practisch alles dat handig of belangrijk is is in het engels, net als actionscript zelf[/quote:ac7de57f9f] Dat is inderdaad waar mijn school boeken zijn ook engels.
Link naar reactie
[quote:2b357a353e="Bill Gates"][quote:2b357a353e="xqlusiveparadise"]Allemaal bedankt voor het commetaar de opmerking dat je dit in 5 uur kan is natuurlijk wel belachelijk jij gaat mij niet vertellen dat jij dit in 5 uur doet![/quote:2b357a353e]Les 1 op het Computer!Totaal forum: trek [b:2b357a353e][i:2b357a353e]nooit[/i:2b357a353e][/b:2b357a353e] J-P Le Conte's Flash kwaliteiten in twijfel.[/quote:2b357a353e] Inderdaad: Als JP zegt 5 uur, dan is het 5 uur. Bovendien is hij [b:2b357a353e]DE[/b:2b357a353e] "Flash-Goeroe" van het forum!!!!! JP maakt zeer mooie professionele sites. Dat kan ook niet anders, want hij is een prof. Trouwens, alles wat hij op grafisch gebied maakt is om je vingers bij af te likken........ :)
Link naar reactie
[quote:40f9aed849]Bovendien is hij DE "Flash-Goeroe" van het forum!!!!! [/quote:40f9aed849] oh? Volgens mij plukt JP die 5 uur gewoon uit de lucht als voorbeeld, puur om te laten zien dat het niet enorm veel werk zou hoeven zijn, maar 5 uur van begin naar eind lijkt mij ook een beetje te. Staat los van het feit dat 500 euro toch echt leuk verdiend is en niet in verhouding staat tot het product.
Link naar reactie
[quote:17c9dd088e="maIRnaairruJ"][quote:17c9dd088e]Bovendien is hij DE "Flash-Goeroe" van het forum!!!!! [/quote:17c9dd088e] oh? Volgens mij plukt JP die 5 uur gewoon uit de lucht als voorbeeld, puur om te laten zien dat het niet enorm veel werk zou hoeven zijn, maar 5 uur van begin naar eind lijkt mij ook een beetje te. Staat los van het feit dat 500 euro toch echt leuk verdiend is en niet in verhouding staat tot het product.[/quote:17c9dd088e] JP plukt niks uit de lucht. Verder vind ik 500 Euro inderdaad een behoorlijk royale beloning. Maar veel belangerijker dan de hoeveelheid tijd is de uiteindelijke kwaliteit.
Link naar reactie
Ha ha! Bedankt voor de credits! Ik wil wel ff rechttrekken dat toch echt Eazy (elmer) hier de master-of-flash is :D. Die 5 uur is echt niet uit de lucht gegrepen. Ik moet wel zeggen dat het eindbedrag waarschijnlijk 100 euro meer zou zijn i.v.m. voorbespreking en opmaak kosten. (300 totaal ofzo..) Wil niet zeggen dat ik er minder als een uurtje of 5 over zou doen. En geloof me, er is meer te ontdekken in Flash als "Go to and play", "mail to" en wat motion tweens.. Ik durf te wedden dat je niet meer als een scene hebt gebruikt. In ieder geval, je vroeg of het genoeg verdiend was, en je antwoord staat in mijn post. Wat tips betreft, het mag iets minder lomp. ALs je knopformaten iets kleiner maakt en de afwerking iets meer tijd geeft kan de site al weer veel beter en zakelijker ogen... Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...