Ga naar inhoud

filmpje in frontpage


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil een filmpje opnemen in mijn website, welke ik met behulp van frontpage 2000 aan het maken ben. Mijn boek behandeld dit onderwerp net niet, maar het zou ongeveer moeten gaan als het invoegen van een foto. Het lukt mij het filmpje, dat ik zelf met mijn camera gemaakt heb in mijn vakantie, in de pagina te zetten. En het speelt af in het voorbeeld venster. Wanneer ik echter de pagina wil opslaan, verschijnt het venster "ingesloten bestanden opslaan". Wanneer ik hier op OK klik, krijg ik de volgende boodschap: "Er is een fout opgetreden bij het verkrijgen tot toegang tot de Frontpage-webbestanden. Auteurs - als u voor een webserver ontwerpt, neem dan kontakt op met de beheerder van de website. Webbeheerders - raadpleeg het systeemlogboekbestand van de server voor meer deails." Ik begrijp niets van deze boodschap. Waar doe ik iets verkeerd? Henk.
Link naar reactie
hoe groot is het filmbestand? Als ik een gok moet doen wordt het uploaden van het filmpje afgebroken, doordat internetexplorer de verbinding verbreekt (een time-out). Heb je toevallig de beschikking over een FTP-programma om bestanden zelf te uploaden naar een webserver? zo nee, zoek dan eens naar CuteFTP of WS_FTP op google. Dan kun je het filmpje zelf uploaden en denk ik dat het ook weer werkt.
Link naar reactie
Ik had een klein filmpje van een paar 6 MB genomen. Ik was alleen nog maar in frontpage bezig. Nog niks op een webserver. Ik ben nog aan het studeren hoe het programma werkt, en liep hier tegen aan. Ik dacht wanneer ik zover ben om de boel op mijn webpagina te zetten, welke ik via mijn HCCnet account heb, dat ik er dan ook een filmpje bij geplaatst zou willen hebben. Er viel mij iets op. Ik had een ander filmpje genomen, en deze werd zonder afbeelding geplaatst in de pagina waarin ik in frontpage aan het bouwen was. Ik kon toen de pagina wel opslaan. Maar ik had de contouren van een afbeeilding met een kruis erin. Dus ik het fimpje weggegooid en opnieuw in de pagina geplaatst. Precies hetzelfde gedaan, maar nu had het filmpje wel een afbeelding en toen kon het weer niet meer opgeslagen worden. Dit filmpje was maar 2 MB en ik had voor de test een nieuw web geopend. Henk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...