Ga naar inhoud

Ton & Barts Trash


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:b0432619af="Ener Nestraa"]Ik vind de site nog een beetje leeg, maar bovenal niet echt origineel (13 in een dozijn) en het design vind ik ook al niet erg origineel (14 in een dozijn). Sorry kan er niets aan doen...[/quote:b0432619af] Neej dat begrijp ik, ieder zijn eigen smaak, ik vind http://www.stipdepoes.com/ ook helemaal niks!
Link naar reactie
[quote:1fc3b5d8a2="maIRnaairruJ"][quote:1fc3b5d8a2]Neej dat begrijp ik, ieder zijn eigen smaak, ik vind http://www.stipdepoes.com/ ook helemaal niks![/quote:1fc3b5d8a2] maar die site staat hier niet ter discussie... (kindje, als je niet tegen een oordeel kunt, vraag er dan ook niet om)[/quote:1fc3b5d8a2] Hier kan ik dus helemaal ziek van worden he, komt er zo'n gigantische newb aan, te zeggen dat ik niet tegen een oordeel kan. ALS JIJ KON LEZEN HAD JE GEZIEN DAT ER STROND: Neej dat begrijp ik, ieder zijn eigen smaak. Stomme sukkel, nu weer terug on-topic please :P
Link naar reactie
[quote:6524471336="maIRnaairruJ"]ik kan prima lezen, ik las zelfs verder dan die opmerking! Met name het deel 'ik vind http://www.stipdepoes.com/ ook helemaal niks!' was eigenlijk nogal nutteloos en niet van toepassing... maar zegt meer over jou zogenaamde 'newb'gehalte dan over die van mij[/quote:6524471336] Neej dat is een voorbeeld ter ondersteuning van een argument, en het was totaal on-topic want het ging erover wat mensen ervan vonden.Het kan mss verkeerd overkomen, ok. Maar dan hoef jij nog niet zo te gaan liggen flamen. En dat bewijst weer eens JOUW newb-gehalte. Groeten, Bart
Link naar reactie
:roll: Paar puntjes:[list:86e07a0a74][*:86e07a0a74]DOCTYPE ontbreekt[*:86e07a0a74]Semantiek ontbreekt[*:86e07a0a74]Nutteloos frame[*:86e07a0a74]Dingen als <style> horen niet in een style sheet. Het is geen HTML, maar CSS[*:86e07a0a74]norightclick scriptjes hebben geen effect en doen alleen maar teniet aan gebruikerservaring (niet dat het hier waarschijnlijk erg relevant is).[*:86e07a0a74]MARQUEE[/list:u:86e07a0a74]... er is vast wel meer, maar dat komt later wel.
Link naar reactie
[quote:122a1ddc6e="Anne"]:roll: Paar puntjes:[list:122a1ddc6e][*:122a1ddc6e]DOCTYPE ontbreekt[*:122a1ddc6e]Semantiek ontbreekt[*:122a1ddc6e]Nutteloos frame[*:122a1ddc6e]Dingen als <style> horen niet in een style sheet. Het is geen HTML, maar CSS[*:122a1ddc6e]norightclick scriptjes hebben geen effect en doen alleen maar teniet aan gebruikerservaring (niet dat het hier waarschijnlijk erg relevant is).[*:122a1ddc6e]MARQUEE[/list:u:122a1ddc6e]... er is vast wel meer, maar dat komt later wel.[/quote:122a1ddc6e] Ok, dan + DOCTYPE, Doe ik neit aan. + Semantiek, wtf is dat? + Frame is niet nutteloos kijk maar eens naar het topic onder mij van plano over de naam in de adresbalk, want daarvoor doe ik het en zo is het makkelijker om sommige scripts erin te doen zoals bij de statusbalk ik doe namelijk bijna alles met notepad. + Style, daar ben ik al een paar keer op gewezen en ik zal het zo veranderen en maakt trouwens geen zak uit dat het daar staat. + Norightclix, doe ik zodat neit elke n00b in mijn broncode kijkt, want ik weet ook wel dat dat makkelijk te omzeilen is. Er bedankt dat je deze GEBRUIKSVOLLE kritiek geeft niet zoals andere mensen in dit topic! :P
Link naar reactie
> DOCTYPE, Doe ik neit aan. Maar je weet niet wat het is? :-? > Semantiek, wtf is dat? Ken je Google? Of: RTFM. > Frame is niet nutteloos kijk maar eens naar het topic onder mij van plano over de naam in de adresbalk, want daarvoor doe ik het en zo is het makkelijker om sommige scripts erin te doen zoals bij de statusbalk ik doe namelijk bijna alles met notepad. Nou en? Het frame blijft nutteloos en schaadt meer dan het goed doet (als het al goed doet). > Style, daar ben ik al een paar keer op gewezen en ik zal het zo veranderen en maakt trouwens geen zak uit dat het daar staat. Ooit van echte browsers gehoord? Het maakt zeker uit dat het daar staat, omdat daardoor de eerste selector (body in jouw geval, geloof ik) genegeerd wordt. > Norightclix, doe ik zodat neit elke n00b in mijn broncode kijkt, want ik weet ook wel dat dat makkelijk te omzeilen is. Mijn browser geeft niet eens een waarschuwing... Ik zag toevallig de functies die je gebruikte... Daarnaast is het nutteloos. HTML kun je niet copyrighten, CSS ook niet. Plaatjes, inhoud e.d. wel.
Link naar reactie
- de balk "we are the best in trash" wordt niet goed weergegeven in firefox, terwijl deze in IE wel op je juiste plaats staat (denk ik) - het weer en nu.nl/sport worden in IE gecentreerd en in firefox niet. - de randen van de prullenbak, zijn slordig en het plaatje is van slechte kwaliteit. verder is het een vrij saaie site. gelukkig heb ik geen site in mn profiel staan anders ging je die zeker ook even afkraken?
Link naar reactie
[quote:2ce57dc6f2="Anne"]> > Semantiek, wtf is dat? Ken je Google? Of: RTFM. [/quote:2ce57dc6f2] Ehh... Zeg dan gwoon meta-tags? Daar was ik nog mee bezig. En @ jakobv het was echt niet de bedoeling om zijn site af te kraken het is gwoon dat smaken verschillen. En die prullebak ben ik mee bezig en ik heb al gezegt hoe het komt. En @ Teacher THX Greetz, Bart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...