Ga naar inhoud

[sitecheck] www.timloto.org


anoniem

Aanbevolen berichten

Op zich ziet de site er netjes en overzichtelijk uit. Goed leesbaar, duidelijk lettertype. De gekozen kleurencombinatie kan, maar zou beter kunnen. Goede kleurencombinaties voor je site kun je op de volgende site vinden: http://www.pixy.cz/apps/barvy/index-en.html Ook de witte achtergrond vind ik nogal dominant. Misschien zou je hier en daar een klein plaatje kunnen invoegen, dan oogt het wat levendiger. Bewegende gifjes zijn leuk op kindersites. Haal ze eruit: ze doen afbreuk aan het geheel. Kies daarvoor in de plaats ook voor mooie, eventueel bewerkte foto's. Verder zou ik de menuknoppen even lang maken, dat oogt wat mooier en strakker. Wat betreft de broncode: Ik zie o.a. opmaak in tabellen, en dat terwijl je al CSS gebruikt. Je kunt de opmaak opgeven in je stylesheet! Da's wel zo handig :wink: Veel succes!
Link naar reactie
[quote:59d6723c08="Emielcuijk"]maar vooral leuk dat je linux gebruikt.[/quote:59d6723c08] Ja.. dat is relevant. :roll: De site is heel informatief. Ik heb zelfs weinig aan te merken op de teksten. Je site is duidelijk en de navigatie is helder. De site is alleen wat saai. Grauwgroen en mager oranje zijn nu niet meteen de spannendste kleuren. Voor het doel zou ik de opzet wel behouden. d.
Link naar reactie
W3c maakt de regels waaraan alle browers zich moeten houden. Dus als je site w3c is, is de site goed bekijkbaar in alle browers. Over de site : - Wist u dat, op de beginpagina vind ik daar niet echt goed staan, het past ook niet bij het onderwerp van de site. Verder zie ik niet zo snel iets, maar ik zou wel even naar het w3c rapport kijken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...