Ga naar inhoud

ASP site "starten"


Aanbevolen berichten

Hellup: mijn site (www.renecom.nl) is per ongeluk gewist. De provider heeft 'm teruggezet, maar nu krijg ik, wanneer ik naar mijn URL ga een not authorized voor m'n kiezen. Waar kan dit aan liggen? Het is in ASP geschreven door een vriend van me die nu op vakantie is! Moet ik dit nog "aktiveren"? Het wordt gehost bij activeisp.
Link naar reactie
Bij mij is het zo dat ik mij kan aanmelden op mijn site via http://www.bartnet.be:#### (waar #### een portnummer is die ik liefst niet op een publiek forum weergeef). Na het aanmelden bevind ik me in het DirectAdmin Control Panel waar ik een optie File Manager kan kiezen. Eens ik en de filemanager zit kan ik o.a. de permissions van mappan & bestanden wijzigen. Mijn webpagina's hebben de permissie 644, sommige zijn nog harder beveiligd.
Link naar reactie
Ok, ik begrijp wat je bedoelt, en ik denk dat je ook gelijk hebt. Ik heb nu verschillende files van read permissie voorzien, met als resultaat dat ik nu 1 pagina aan de gang heb.. De rest wil echter met geen mogelijkheid beschikbaar komen.. Is dit iets typisch ASP? moet ik misschien full control op de CGI-BIN dir toestaan? Hoe zit het met de database, moet die nog een bepaalde authorisatie krijgen? Wat zijn de standaard rechten voor index.asp? Bedankt voor de hulp alvast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...