Ga naar inhoud

Goede Layout Scripten


Aanbevolen berichten

[quote:f2dd290614="WebPaulsky"]Kan iemand mij precies goed uitleggen hoe ik egt een mooie layout in HTML ken maken mijn layouts zijn altijd prut :evil:[/quote:f2dd290614]Het is eigenlijk een nutteloze vraag. Niemand kan je dat uitleggen. Er zijn al boeken over geschreven maar je kan het enkel leren door middel van de fameuze 'trail & error' methode.
Link naar reactie
[quote:e9a49b08e7="boelieboelie"]Veel afkijken van sites die er goed uitzien? www.csszengarden.com/?cssfile=/093/093.css&page=1 www.cssvault.com[/quote:e9a49b08e7] [quote:e9a49b08e7="gerben"]En als je helemaal niet kunt ontwerpen, dan neem je gewoon een template. Die zijn er bij duizenden gratis beschikbaar op het internet. http://www.weballey.net/links/Graphics/Sets_and_templates/[/quote:e9a49b08e7] Je kan ook designtrucjes leren met templates.
Link naar reactie
[quote:26a5f15653="WebPaulsky"]Nee dan heb ik het niet over photoshoppen ofsow maar een goeie layout scripten :)[/quote:26a5f15653] waarom zou je niet lekker aan de slag gaan met photoshop of dreamweaver of wat dan ook, als je daar iets mee kan maken wat wél volledig je eigen creatie is én aan je verwachtingen voldoet? imo gaat het meer om het resultaat dan om het proces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...