Ga naar inhoud

Tips lay-out?


Aanbevolen berichten

Hallo , Ik ben van plan aan mijn site [url=http://users.telenet.be/keurholsteins/]Keur Holsteins[/url] te gaan sleutelen en dan vooral aan de lay-out. Zo wil ik bovenaan naast die .jpg met keur holsteins nog iets zetten , ik had ged8 aan 2 foto's van koeien die per foto ongeveer +- 20 kb groot zijn , of is dit te groot ? Voor de rest is het stuk [url=http://users.telenet.be/keurholsteins/Verkoop%20vaarzen%20en%20stieren.htm]Verkoop[/url] niet echt goed gelukt qua uitwerking (om eerlijk te zijn : het trekt op nix ). Plz geen gezeik over mijn code , ik weet zelf ook wel dat die op nix trekt :oops: , maar t was men 1ste site die ik zonder enige kennis van html of wat dan ook gemaakt heb , ben dat nu volop aan het leren.
Link naar reactie
Hoewel het overzichtelijk is ziet het er gewoon NIET uit. Toch nog even een paar tips: [code:1:420aa3ba95]<META NAME="DESCRIPTION" CONTENT="Melkveebedrijf. Welkom op de website van melkveebedrijf Keur Holsteins van Marcel Heylen te Geel , hier vindt U alle informatie over ons modern melkveebedrijf. *Knip een extreem lange tekst* Keur >[/code:1:420aa3ba95] Een Meta tag description is maximaal 30 a 40 woorden lang :/ En dit zie ik op elke pagina terug.[/code]
Link naar reactie
[quote:300bc5a733]Hallo , Ik ben van plan aan mijn site [url=http://users.telenet.be/keurholsteins/]Keur Holsteins[/url] te gaan sleutelen en dan vooral aan de lay-out. [/quote:300bc5a733] Misschien is het beter dat je dit eerst doet en dan om reacties vraagt. Maar toch: Over die banner, dit is een bewuste keuze die je moet maken of je er van uit gaat dat "iedereen" tegenwoordig een breedbandverbinding heeft. Oftewel het voor lief neemt dat somige mensne langer moeten wachten tot je site volledig geladen is. Het voornaamste waar ik aan zou sleutelen is het weergeven van je content. Nu is het een lange pagina waar alles maar onder elkaar staat. Dit is niet bepaald overzichtelijk. edit: En die banners zoals: eiwitrijk, beloftevol, nauwe vet-eiwitverhoudingen en stieren roodbond zou ik of aanpassen (van kleur) of weghalen. Want ik vind dit enorm vloeken met de rest van je site.
Link naar reactie
[quote:fbbb030479="Keurholsteins"]Heb ik zonet aangepast en vervangen door gewone text.[/quote:fbbb030479] Dit is inderdaad minder storend. Misschien zou je de site wat spannender kunnen maken door de website meer kleuren te geven. Ik bedoel nu niet de inhoud, waarbij in mijn ogen ook die grazende koe en dergelijke bij hoort. Kijk eens om je heen op het wereldwijde web, zoek een website die je gaaf vind, en probeer hem te vertalen naar je eigen site.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...