Ga naar inhoud

Frontpage resolutie (aanpassen?)


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb met Frontpage een web-site gemaakt voor/op mijn schermresolutie van 1024x768, doch wanneer hij met een resolutie van 800x600 bekeken wordt dan komt op de pagina "tour 2003" onderin een schuifbalk zodat de pagina intact blijft, maar bij mijn "fotopagina 2004" blijven de foto's (met onderschrift) niet meer naast elkaar staan maar verschuift de hele boel met dientengevolge dat er geen onderschrift meer te volgen is. Wie kan me a.u.b. vertellen wat ik moet/kan doen? Mijn site is: www.racidentoldtimertour.nl Groet Chanel
Link naar reactie
Google maar eens wat rond zou ik zeggen. Je hebt nu gewoon alleen maar een beetje tekst en een paar foto's erop gezet zonder enige vorm van layout of opmaak. Dat gaat nooit werken. Natuurlijk kan dat ook met frontpage (zou niet best wezen als het niet zo was). Hoe/wat waar dat allemaal zit in frontpage weet ik ook niet. Ik heb frontpage jaren geleden afgezworen. Die melding in rood bovenaan op je website stoot wel mensen af trouwens (waaronder mij).
Link naar reactie
Ik heb bij mijn site gewoon 2 verschillende index pagina's gemaakt, 1 voor een resolutie van 1024 bij 768 en een ander voor een resolutie van 1280 bij 1024 en hoger. Daarna heb ik met javascript gedaan dat er bij het laden van de site de resolutie wordt gedetecteerd en zo index1 of index2 wordt geladen. Werkte bij mij goed. En zoveel werk was het veranderen van de site voor een andere resolutie ook niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...