Ga naar inhoud

[Sitecheck] www.osmbasketball.nl


Aanbevolen berichten

Ik vind de kleuren juist leuk! Maar daar mag ik niks over zeggen :-? Ik denk trouwens, dat je beter de moeite had kunnen besparen om telkens dezelfde content in de dezelfde pagina te stoppen. Je had beter een iframe kunnen nemen voor de content die telkens verandert. Het scheelt je gewoon stukken werk (ook voor in de toekomst). Verder vind ik de site er heel overzichtelijk uit zien. Complimenten. Het is ook heel goed leesbaar. Alleen misschien kun je beter een ander lettertype nemen? Times New Roman is nogal afgezaagd (vind ik).
Link naar reactie
Ik vind het een aardige site. Ik zou zelf nog:[list:65b5287ec9][*:65b5287ec9]Ergens iets over de kleuren van de club vertellen. [*:65b5287ec9]Wat passende afbeeldingen en foto's aanbrengen. [*:65b5287ec9]Zorgen dat de tekst in de kaders en tabellen wat losser van de voorkant komen. [*:65b5287ec9]Bij de link naar Adobe Reader de [url=http://www.adobe.nl/products/acrobat/readstep2.html]NL-pagina[/url] geven en een [url=http://www.adobe.com/misc/linking.html]officieel loge[/url] gebruiken. [*:65b5287ec9]De randen om de gelinkte plaatjes niet breder dan 1 pixel kiezen.[/list:u:65b5287ec9]Greetz, :wink: -Jos
Link naar reactie
Gebruik idd een ander lettertype en toch wat meer images. Daarnaast lijkt de inhoud (bv bij nieuws) erg veel op een Word-document ipv een website. [i:08e8c4d837]Links[/i:08e8c4d837] -> NBA, 'heeft geen uitleg nodig', verander bv in National Basketbal Association, klinkt wat beter. [i:08e8c4d837]Downloads[/i:08e8c4d837] -> Spelerstatistieken, het vraagteken na de tweede zin klopt niet, verander deze en de volgende zin even. [i:08e8c4d837]Nieuws[/i:08e8c4d837] -> '(Dit bericht haal ik er natuurlijk binnenkort weer af,want dat is niet mooi)' haal dit er ook maar beter af, men hoeft niet te weten wat je als webmaster gaat doen etc ;) En je vind het zelf al niet mooi?!? ;) Lid worden, ik zou daar een aparte pagina voor maken ipv van bij de downloads uit te komen.
Link naar reactie
Dat geel knalt er lekker in :-) , Maar in het trainingsschem vind ik zwart op donerblauw toch wat onleesbaar. En inderdaad het schijnt dat op internet een schreefloos lettertype beter lees, dus iets van arial ofzo. De logo;s die her en der gebruikt worden, zijn volgensmij gemanipuleerd. Mischien kan je beter het origineel gebruiken, dan is volgens mij de rand ook minder storend.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...