Ga naar inhoud

[sitecheck] http://www.pythago.nl


Aanbevolen berichten

[quote:72e7657482="D'acide"] ... Onder het kopje "webdesign" geef je te kennen dat je professionele site's kan ontwerpen/developen oid. Waarom gebruikt jouw site nog steeds tables? Je mag als hostingprovider/webdesigner toch wel progressiever zijn ingesteld. Ook gebruiken je pagina's GEEN doctype declaratie. Als je dit een onbelangrijk iets vind, dan moet je je schamen dat je zgn. Professionele webdesign aanbiedt. Je eigen site moet toch dienen als een soort van visitekaartje. ....[/quote:72e7657482] Beginnen we weer ;)
Link naar reactie
  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vind de site er best aardig uitzien, die links bovenaan hinderen me enigszins, zou ik denk liever in die grijze balk gezien hebben (of gewoon weg), maar goed kwestie van smaak denk ik. Jammer dat de maker zo om zich heenslaat op dit forum; als je een mening vraagt moet je er rekening mee houden dat er (opbouwende) kritiek komt. [quote:c3569d3b0a]Dat klopt, maar als je iemand zit te bekritiseren over de structuur van een site, moet je wel zorgen dat die van jou foutloos in elkaar zit[/quote:c3569d3b0a] want? succes met je site/bedrijf peace
Link naar reactie
Op de vorige pagina's is onderhand wel duidelijk geworden hoe ik over het gebruik van tabellen denk, dus daar ga ik niet op in ;) Ik heb die links nu rechts uitgelijnd in die lichtgrijze balk bovenin gezet. Ik had dat balkje er zo neer gezet om het ontwerp iets te 'breken', zonder dat ding ziet het er echt uit als drie rijen (logo - tekst - dingetje onderaan) De gele/oranje dingen zijn nu klikbaar; ik vond die kleurwisseling wel iets hebben, dus heb ik het maar zo opgelost. Waarom ik zo 'om me heen sloeg' is omdat er constant moeilijk werd gedaan over het gebruik van tabellen, terwijl ik dat toch wel onnodig vind eerlijk gezegd... het ging 'm om het design. Ik heb er absoluut geen probleem mee dat een paar mensen er iets over zeggen, maar op een gegeven moment leek het echt alsof ik het hele forum op m'n nek had zitten omdat ik tabellen gebruikte :-? Leuk is anders, en ik denk ook wel dat iedereen dat kan begrijpen. Een nog bedankt voor je succes-wensing PeaceFrog :) Vic
Link naar reactie
[quote:d10eb22e6b="Vic"]Op de vorige pagina's is onderhand wel duidelijk geworden hoe ik over het gebruik van tabellen denk, dus daar ga ik niet op in ;)[/quote:d10eb22e6b] Klopt, maar PF had het niet over het gebruik van tabellen, maar over dat je pas mag bekritiseren als jij 'perfect' bent: [quote:d10eb22e6b="PeaceFrog"][quote:d10eb22e6b]Dat klopt, maar als je iemand zit te bekritiseren over de structuur van een site, moet je wel zorgen dat die van jou foutloos in elkaar zit[/quote:d10eb22e6b] [u:d10eb22e6b][i:d10eb22e6b][b:d10eb22e6b]want?[/b:d10eb22e6b][/i:d10eb22e6b][/u:d10eb22e6b][/quote:d10eb22e6b] Dus: want? [quote:d10eb22e6b="Vic"]Mijn mening is dat het gewoonweg triest is om een site wat af te zitten kraken omdat ie tabellen gebruikt (want daar is 't allemaal mee begonnen, toch?).[/quote:d10eb22e6b] Zie het verschil tussen (opbouwende) kritiek en afkrakend gezeur! Men ging er op verder omdat je hun kritiek niet accepteerde. En je vroeg wel om deze kritiek, ook al had je da niet door. BTW, je site wordt niet afgekraakt omdat je tabellen gebruikt, je [u:d10eb22e6b]broncode[/u:d10eb22e6b] wordt bekitiseerd omdat je tabellen gebruikt. Je layout ("site") wordt bekritiseert omdat er geen orginaliteit in zit. [quote:d10eb22e6b="Vic"]Ik vroeg hier om een sitecheck voor het uiterlijk van de site, niet voor de structuur van de broncode.[/quote:d10eb22e6b] Dat deed je niet: [quote:d10eb22e6b="Vic"]De site moet cross-browser compatible zijn, dus graag commentaar/tips voor alle soorten browsers die er gebruikt worden[/quote:d10eb22e6b][u:d10eb22e6b][/u:d10eb22e6b]
Link naar reactie
[quote:e39cea0111="Vic"]Ik heb hier anders geen klachten gehoord als "hey! je site doet het niet bij Opera!" of iets in die richting[/quote:e39cea0111] [quote:e39cea0111="Vic"]http://www.pythago.nl De site moet cross-browser compatible zijn, dus graag commentaar/tips voor alle soorten browsers die er gebruikt worden :) Vic[/quote:e39cea0111] In je 'Inleiding' staat niet iets dergelijks als "De broncode hoeft niet bekeken worden, het gaat me alleen om de layout."
Link naar reactie
hoi. ik ben altijd van de tekstuele commentaren. op je site vind ik dit: "Pythago aanvaardt echter geen enkele aansprakelijkheid voor de juistheid en volledigheid van de informatie op de site van Pythago." Mijn vraag is: - is de website niet jouw middel? Hoe kan deze dan niet juist of onvolledig zijn? - Mensen zouden je juist wel aansprakelijk mogen stellen omdat wat op de site staat is wat ze krijgen. of niet dan? verder: - "[b:5b914c6eb8]schrijftelijke[/b:5b914c6eb8] toestemming van Pythago." dit moet 'schriftelijke' zijn denk ik. - "Wij hebben verschillende kant en klare en makkelijk te beheren oplossingen voor u. Zie voor meer informatie het webdesign gedeelte van onze website." a. het is kant-en-klare b. maak er anders het volgende van: "Wij hebben diverse oplossingen die ook voor u makkelijk te gebruiken zijn. Meer informatie hierover is te vinden onder 'Webdesign', d.
Link naar reactie
[quote:a30e59350f="Dilbert"]- "Wij hebben verschillende kant en klare en makkelijk te beheren oplossingen voor u. Zie voor meer informatie het webdesign gedeelte van onze website." a. het is kant-en-klare b. maak er anders het volgende van: "Wij hebben diverse oplossingen die ook voor u makkelijk te gebruiken zijn. Meer informatie hierover is te vinden onder 'Webdesign'[/quote:a30e59350f] done :)
Link naar reactie
Vic, Omdat ik een enorme div/css fan ben heb ik de site bijna helemaal tabelloos gemaakt. Er is nog een table, in principe alleen om de footer op de goede positie te krijgen bij verschillende kolom lengtes. Met alleen divs is dat nog steeds een beetje lastig. [url=http://www.wimb.net/test/Pythago_0,5css.html]hier is de link[/url] het is de helft kleiner dan de tabel versie en het valideert. (net zo als mijn eigen site) Er moet nog wel het een en ander aangebeuren, 80% van het werk gaat in 20% van de tijd heeft iemand eens gezegd. Kijk maar wat je er mee doet. wimb
Link naar reactie
Ik... ik weet echt niet wat ik moet zeggen... [size=18:a368dace05][b:a368dace05]JE BENT GEWELDIG WIM![/b:a368dace05][/size:a368dace05] :D :D :D Ik ga volgende week op vakantie, maar ik zal zeker naar proberen er eens goed naar te kijken en Pythago om te zetten naar div/css!! Echt mooi gedaan :D Vic
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...