Ga naar inhoud

Tutorial voor dreamweaver 2004?!


Aanbevolen berichten

Hallo Ik ben nieuw in dit gedeelte van het C!T forum, en ik wil eigenlijk eens iets leren over het maken van website, en nu wil ik zelf een website maken met dreamweaver, maar ik vind de standaard tutorial die erbij zit een beetje wazig! Dus weet iemand misschien een goede tutorial (voor dreamweaver 2004!!!)?
Link naar reactie
[quote:22b2d6e012="HardTrance"]HAHAHAHAHA grapjas :-? Misschien eraan gedacht dat je met google alleen tutorials vind voor oudere versies dan 2004?! En sorry maar ik heb niet alle 452000 resultaten door genomen.[/quote:22b2d6e012]En alsof dat uit maakt? Misschien heb je het nog niet door, maar versies die naast elkaar zijn op veel vlakken hetzelfde.
Link naar reactie
[quote:56fe0a6aca="Anne"][quote:56fe0a6aca="HardTrance"]Misschien eraan gedacht dat je met google alleen tutorials vind voor oudere versies dan 2004?![/quote:56fe0a6aca]Er wel eens aan gedacht dat Google _up2date_ is?[/quote:56fe0a6aca]Oja? Laat me dan maar eens een tutorial zien van DW 2004!! Overtuig me maar! :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...