Ga naar inhoud

Stomme beginner dat ik ben...


Aanbevolen berichten

Ik weet dat dit soort vragen al vele malen langs zijn gekomen, heb ook op het forum rondgesnuffeld, maar het probleem is waarwschijnlijk te simpel voor woorden. [URL]http://www.oldenbanreveltschool.nl/tempje.htm[/URL] Ik heb een tabel (eigenlijk 3 stuks onder elkaar) met ongelijke rijen en kolommen. Tussen twee van die rijen zit bij een kolom nog steeds een witte rand, ongeacht wat ik probeer. Ik kom via dit forum allerlei ´complexe´ oplossingen tegen, maar kan daarmee niet dat simpele randje wegkrijgen! Iemand een tipje over hoe het witte randje tussen de tekst en het grijze vlak eronder weg te krijgen? Het grijze gedeelte onderin moet dus een ´knik´ naar boven maken... Thanks, Thor2002
Link naar reactie
Sorry, sorry, sorry. Komt door de dikke vingers van het zappe na de nederlaag van Nederland.... Kon het niet langer aanzien, heb urenlang zitten zappen. Dan krijg je af en toe tijdens het typen dat letters door elkaar schieten... Thor2002. OFFTOPIC: ik heb ooit eens een mailtje op vrijdag rond 6 uur naar onze helpdesk gestuurd: BesteBIERhelpdeskBIER, HelpBIER!IedereBIERkeerBIERdatBIERikBIERopBIERenterBIERdrukBIER enzovoort. Namen ze nog serieus ook......Dus dat van die dikke vingers euhhhhhh, neuh. Maar dat voetbal wel hoor!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...