Ga naar inhoud

Formulier in Frontpage 2000


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, Ja daar heb je hem weer met z'n frontpage, ik weet het. Maar het zou toch allemaal moeten kunnen ook in frontpage. Ik ben bezig met een site waar ik een inschrijf formulier wil maken maar, jullie raden het al, dat lukt niet. Mijn provider ondersteunt frontpage extensies, dat heb ik gevraagd en gezien, en ik heb de teller ook aan de praat gekregen, ja ja, dus daaraan kan het niet liggen. Ik heb dus even een heel klein formuliertje op mijn uitprobeer site gezet www.deknotwig.com dus daar kunnen jullie zelf kijken wat ik bedoel. Op de site de knop Inschrijven aanklikken, invullen en verzenden en ik krijg de volgende waarschuwing: Pagina met runtime-onderdelen van FrontPage U hebt een formulier verzonden of een koppeling gevolgd naar een pagina die alleen kan functioneren als een webserver en de FrontPage-serverextensies zijn geïnstalleerd. Dit formulier of dit andere FrontPage-onderdeel werkt correct als u dit web naar een webserver publiceert waarop FrontPage-extensies zijn geïnstalleerd. Klik op de pijl <Vorige> om terug te keren naar de vorige pagina. en dit is de code: <html> <head> <meta http-equiv="Content-Language" content="nl"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> <title>Formulier</title> </head> <body> <p><font face="Arial" size="4"><b>Formulier</b></font></p> <form method="POST" action="_derived/nortbots.htm" onSubmit="location.href='_derived/nortbots.htm';return false;" webbot-action="--WEBBOT-SELF--" WEBBOT-onSubmit> <!--webbot bot="SaveResults" startspan U-File="_private/form_results.txt" S-Format="TEXT/CSV" S-Label-Fields="TRUE" --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot bot="SaveResults" endspan i-checksum="43374" --> <table border="1" width="51%"> <tr> <td width="19%"><font face="Arial" size="3">Naam:</font></td> <td width="81%"><input type="text" name="T1" size="50"></td> </tr> <tr> <td width="19%"><font face="Arial" size="3">Adres:</font></td> <td width="81%"><input type="text" name="T2" size="50"></td> </tr> <tr> <td width="19%"><font face="Arial" size="3">Postcode:</font></td> <td width="81%"><input type="text" name="T3" size="50"></td> </tr> <tr> <td width="19%"><font face="Arial" size="3">Plaats:</font></td> <td width="81%"><input type="text" name="T4" size="50"></td> </tr> </table> <p><a href="mailto:kisscomp@wanadoo.nl"><input type="submit" value="Verzenden" name="B1"></a><input type="reset" value="Invoer wissen" name="B2"></p> </form> <p>&nbsp;</p> </body> </html> In de nortbots.htm pagina staat dus de waarschuwing die bovenaan staat, die stond er nog niet in toen ik hem ging uploaden dus daar moet ergens de fout zitten, maar wat het nou is ..... :( Moos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...