Ga naar inhoud

[CSS] div plaatsen vanuit een frameset


Aanbevolen berichten

[quote:676fefa051="D'acide"]Wil je nu frames gebruiken en onderin in een frame een div plaatsen? Of wil je je hele frame-setup vervangen door divs?[/quote:676fefa051]#1 dus. Misschien is het ook met een <link> tag op te lossen? Als in het rechterframe foto's zichtbaar zijn (dit is het probleem niet!) moet er in dat frame een div zichtbaar zijn.[quote:676fefa051="Johnny321"]Gebruik geen frame's, stap over naar PHP.[/quote:676fefa051]Ik zit bij @Home en die ondersteunen geen php, of kent iemand een gratis server -zonder reclame- die dat wel ondersteunt?
Link naar reactie
Omdat niemand reageert ga ik er van uit dat het niet kan of dat héúl weinig mensen weten hoe het moet. Nou dacht ik dan gewoon een <link href="blaat.js> te doen. Dan moet ik alleen het divje in de body hebben, hoe doe ik dit? met document.write(); komt het in de head te staan en werkt het niet. (Omdat <link? ook in de head staat. "verplaats je die toch?" --> kan dat?)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...