Ga naar inhoud

[FrontPage] Tekst in tabel


Aanbevolen berichten

Heey, Sorry voor de enorme n00b vraag hoor: Ik heb mijn webpagina gemaakt in Microsoft Frontpage (versie uit Office2003). Nu heb ik een simpele lay-out d.m.v. tabellen. Als je de tekst in een tabel bovenaan wilt hebben type je in: [b:c0a57ae12d]<td valign="top">[/b:c0a57ae12d] Dit gaat goed. Maar om de een of andere reden gaat Frontpage na een tijdje een 4de kolom (ipv 3) in mijn tabel erbij maken en haalt de bovenstaande code weg! Zonder dat ik iets doe. Ja uiterst raar, maar hoe zorg ik ervoor dat de tekst in een tabel bovenaan komt te staan? Dan bedoel ik met een knop in frontpage zelf, zonder code eigenhandig in te voeren... En kom alsjeblieft niet met zulke opmerkingen als: Ga CSS leren e.d. aangezien het om een simpele webpagina gaat en de lay-out al helemaal af is. Bedankt voor de hulp, RapidAngel
Link naar reactie
Naja, als ik td valign top intyp gaat de hele lay-out naar de knoppe. Ik heb het nu maar zo opgelost: Een tabel (2 rijen) in de grote tabel zeg maar, dan kan ik alsnog de tekst bovenaan krijgen. EDIT: Ik heb het verholpen, blijkbaar las frontpage het fout in ofzo :roll: --> Vekeerde plaats TD Valign.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...