Ga naar inhoud

Onzinnige horizontale scrollbar


Aanbevolen berichten

Gedaag, Op mijn site krijg je een verticale scrollbar als het nodig is, maar dan heb je ook altijd sowieso een horizontale scrollbar. Als je het frame groter maakt blijft de horizontale scrollbar. Omdat ik div's gebruik dacht ik dat het daar aan lag, heb het dus ingesteld op een bepaalt aantal pixels, maar dat hielp niets. En kan ik de verticale scrollbar ook verplaatsen? helemaal links of rechts? Of moet ik dan geen frames gebruiken? Mijn site: http://members.home.nl/margreet25/2 klik op "foto's" Alvast bedankt!
Link naar reactie
Kijk hier eens naar !!! Met het SCROLLING attribuut kan vastgelegd worden of in het betreffende frame scrollbars worden weergegeven. De opbouw is: <IFRAME SCROLLING="waarde"> De volgende waarden kunnen gebruikt: [b:0c86541cff]yes, no en auto[/b:0c86541cff]. Met de waarde [b:0c86541cff]yes[/b:0c86541cff] worden de schuifbalken altijd weergegeven, met de waarde [b:0c86541cff]no[/b:0c86541cff] worden de schuifbalken nooit weergegeven en met de waarde [b:0c86541cff]auto[/b:0c86541cff] bepaalt de browser zelf of een schuifbalk nodig is. De standaardwaarde is auto. De waarde [b:0c86541cff]yes[/b:0c86541cff] wordt niet (meer) ondersteund door Mozilla en Netscape Navigator 6.0 en hoger. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...