Ga naar inhoud

Sitecheck 3e jaar


Aanbevolen berichten

Strakke site, erg mooi. Het opbouwen duurt vind ik erg lang, maar aangezien je dat kan overslaan is dat misschien niet erg. Wel een paar dingen die ik zelf tegenkom, maar dat is eigenlijk maar peanuts: De button "contact" is logischer onderaan, niet als tweede in het rijtje. De datum & tijd in de statusbalk lijken me onnodig. Er staan nog wat spelfoutjes in: theorie-examen, Praktijklessen en Praktijkexamen worden als één woord geschreven, en je bent inconsequent met afkortingen: de ene keer "CBR" en de andere keer "C.B.R". Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik hoop ook ooit zo'n site te kunnen maken...
Link naar reactie
eeergh !! Ik kan op de code niet aanmerken omdat het allemaal flash is, maar wat voor indruk geef je aan je bezoekers? Een manneke wat om een paal hangt bij elk menu item?? Ja sorry, het is een mooie site, goed opgebouwd, overzichtelijke structuur, MAAR. Die maar vind ik moeilijk te omschrijven, omdat we het nu over een kwestie van smaak hebben. Ik zal het zo zeggen: mijn smaak is het niet, en ik denk dat je je bezoekers niet het beeld geeft wat je ze zou willen geven. edit: trouwens p de code heb ik wel wat op aan te merken: [code:1:48f9208d8c]<frameset cols="0,*" framespacing="0" border="0" frameborder="0"> <frame name="klok" target="klok" src="html/klok.html"> <frame name="index" src="flash/index.swf" scrolling="no" noresize target="_self"> <noframes> [/code:1:48f9208d8c] wat doet dat daar? Voor deze site, heb je toch geen frames nodig en ze staan op verkeerde plek in je broncode geloof ik...
Link naar reactie
:D Mooie site, allemaal flash, bij mij laad het snel. Een opmerking ! Bij vacatures: Al heb je dan geen vacatures, gebruik dit menu-item dan om mensen erop te attenderen dat men ook kan leren voor rij-instructeur, geef aan wat er mogelijk is op dit gebied met links naar goede opleidingen hiervoor ! sucses :wink:
Link naar reactie
Ahh muziek. Stel je voor je luisterd je favorite muziek via de boxen van je PC dan wil je GEEN muziek van iets anders door horen. Het zelfde als je buren gaan klussen met de boor machine vind jij het ook erg. Vergeet niet dat mensen die geen flasspeler hebben geinstalleerd/kunnen instaleren je website niet kunnen bekijken. Dit is de reden dat ik nog steeds de voor keur heb aan (X)HTML + CSS. daarnaast is het ook makelijker te onderhouden. Let daar op. Voor de rest is de het wel duidelijk.
Link naar reactie
[quote:72b2fdedde="Eris"]Ahh muziek. Stel je voor je luisterd je favorite muziek via de boxen van je PC dan wil je GEEN muziek van iets anders door horen.[/quote:72b2fdedde] ???? En ik maar denken dat internet [i:72b2fdedde]multi[/i:72b2fdedde]media is :o... Ik vind de muziek zeker niet storend, het tettert niet en het is niet zo'n kermisdeuntje waar je tureluurs van wordt na 10 seconden. Het argument dat je gewoon geen muziek wilt horen is eerder aan jouzelf dan aan de maker van de website.
Link naar reactie
[quote:5e1e8d93cb="Maarten81"] Het argument dat je gewoon geen muziek wilt horen is eerder aan jouzelf dan aan de maker van de website.[/quote:5e1e8d93cb] Voor wie is de site bedoeld? Niet voor de maker, maar voor de bezoekers. Dus, een stop knopje voor de muziek zou fijn zijn.. Verder heb ik eigenlijk weinig aanmerkingen op deze site.
Link naar reactie
[quote:1ce64c942c="Maarten81"][quote:1ce64c942c="Eris"]Ahh muziek. Stel je voor je luisterd je favorite muziek via de boxen van je PC dan wil je GEEN muziek van iets anders door horen.[/quote:1ce64c942c] ???? En ik maar denken dat internet [i:1ce64c942c]multi[/i:1ce64c942c]media is :o... Ik vind de muziek zeker niet storend, het tettert niet en het is niet zo'n kermisdeuntje waar je tureluurs van wordt na 10 seconden. Het argument dat je gewoon geen muziek wilt horen is eerder aan jouzelf dan aan de maker van de website.[/quote:1ce64c942c] Zijn doel is zijn bedrijf te promoten om Jongeren leeftijd 17 - 20 naar zijn bedrijf te treken (Oudere bezoekers ook natuurlijk) en wanneer ze de zak geld er voor hebben een rijbewijs te gaan halen bijn [b:1ce64c942c]Bedrijf[/b:1ce64c942c] en niet de rijschool om de hoek. en zo geld te verdienen. Elk bedrijf heeft als doel om winst te maken. Internet is inderdaad een multimedia. Waar geluid, Film en tekst bij elkaar komen. Maar daar kies ik voor en niet de webmaster, desinger of zelfs mijn buurjongen niet. Ik ben de baas over mijn PC en over mijn software Het is goed dat de webmaster een standaard instelt maar zorg er wel voor dat ik de muziek kan uit zetten.
Link naar reactie
Nou, muziek heb ik niet gehoord. Wel vind ik het een leuk gemaakte (Flash) site. Werkt ook goed in Mozilla Firefox. Past goed bij de doelgroep (jongeren) is speels van opzet en geeft duidelijke informatie. Heel leuk gevonden met die richtingaanwijzers als menu, en ik vind het mannetje in het menu juist weer erg grappig gevonden. Het enige waar ik niet goed kijk op krijg is de weg onder in beeld. Die loopt namelijk omhoog nu. Daar zou ik iets aan veranderen. Maar verder: leuke site, goed gedaan! Succes!
Link naar reactie
Alvast bedankt voor de snelle reacties. Ik wil dan ook graag reageren op de opmerkingen. Aan Maarten81, Je bent de eerste die de spellingsfouten ziet in het menu. Het was mij nog steeds niet opgevallen, maar je hebt gelijk. Wat betreft de laadtijd: deze zou niet lang moeten zijn want de flash bestanden zijn klein. De afkortingen worden ook aangepast. De datum en de tijd zijn een gadget, het voegt inderdaad niets toe. Contact button ga ik verplaatsen. Aan Phrea, Zo te lezen nog niet veranderd in de reactie. Kort en bondig zal ik maar denken. Er zijn zeker dingen veranderd het afgelopen jaar. Het zijn geen echte schokkende veranderingen, maar vandaar deze post. Ik ga er nu weer aan werken. Aan Bierk, Tja, Dat manneke is in Nederland een bekend symbool wat staat voor rijlessen. De code is door de diverse aanpassingen inderdaad wat rommelig. We zullen er weer eens goed naar kijken en deze opschonen. En smaken verschillen inderdaad. Aan Neroke, De Vacature button is nog wel eens nodig. Er is genoeg rijïnsrtucteurs. Om er nog meer te porren?? Aan Eris, Muziek??? Dat is niet de bedoeling. We hebben dit een jaar geleden als het goed is verwijderd. Er waren toen ook al gemengde reacties. Met welke browser hoor je de muziek. Aan Teacher, Hoor jij ook dat muziekje. Even off topic, Ik kan geen smilies gebruiken? Ik heb deze niet uitgeschakeld. Aan Mrs. Birdlover, Ik vindt die weg ook niet geslaagd, het perspectief klopt inderdaad niet. Er ligt al een ander concept klaar. Aan MichielPh, De kleur blauw is een herkenbare kleur voor i.v.m rijles , denk aan het blauwe "L"bordje. Kritiek en opmerkingen blijven welkom. Wilfer
Link naar reactie
[quote:9b0abbde96="wilfer"]Alvast bedankt voor de snelle reacties. Ik wil dan ook graag reageren op de opmerkingen. Aan Eris, Muziek??? Dat is niet de bedoeling. We hebben dit een jaar geleden als het goed is verwijderd. Er waren toen ook al gemengde reacties. Met welke browser hoor je de muziek. [/quote:9b0abbde96] Onder muziek benoem ik alle geluid die ik hoor. :). gewoon IE6.0 Ik hoor het echt hoor :)
Link naar reactie
[quote:6cfe846cc2="wilfer"]Wat betreft de laadtijd: deze zou niet lang moeten zijn want de flash bestanden zijn klein.[/quote:6cfe846cc2] Het [i:6cfe846cc2]laden[/i:6cfe846cc2] gaat ook niet traag, dat bedoelde ik niet; ik bedoel dat het stapje-voor-stapje opbouwen van de elementen een beetje langdradig wordt. Maar zoals ik al zei, je kan er ook voor kiezen om de site in één keer voor je te hebben dus dat is niet helemaal een eerlijk argument. [quote:6cfe846cc2="wilfer"]Muziek??? Dat is niet de bedoeling. We hebben dit een jaar geleden als het goed is verwijderd.[/quote:6cfe846cc2] Ik hoorde ook geen muziek, ik nam met mijn andere post (antwoord op Eris) gewoon aan dat-ie de geluiden bedoelde... [size=9:6cfe846cc2](ik moet toch eens duidelijker antwoorden geloof ik 8) )[/size:6cfe846cc2] [size=7:6cfe846cc2]edit: nummer 400![/size:6cfe846cc2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...