Ga naar inhoud

[SITECHECK] H2Bgaming.nl.nu


Aanbevolen berichten

Layout vind ik wel mooi, behalve dat de buttons niet echt goed te lezen zijn en het grijs rechts doorloopt. Kan je niet de hele achtergrond zwart maken? En nog wat: If you really, REALLY want to write text on your site in English, it is highly recommended that you make sure there are no spelling errors. :wink: M.a.w.: kijk eens kritisch naar je spelling; kan je geen Engels, gebruik het dan niet. Tja, voor de rest kan ik er weinig over zeggen, omdat ik niet veel affiniteit heb met het onderwerp. De site lijkt me een beetje leeg; maar misschien komt dat omdat je pas aan het opstarten bent.
Link naar reactie
Ik mis een paar plaatjes : /images/jojo_news.png Net te breed voor 800 en op 1024 eel kale ruimte rechts. Heel veel tables, een stuk of 30 maakt het niet sneller. Pagina is behoorlijk groot: Total Size: 135410 bytes Sommige plaatjes kunnen veel kleiner bv 15302 IMG http://h2b.iconrate.net/images/jojo_news.png, id 62 by 96 pixels, maar wel 15k De w3org geeft wat ernstige fouten, zoals: Line 28, column 23: end tag for "TABLE" which is not finished </TABLE> Most likely, You nested tags and closed them in the wrong order. For example <p><em>...</p> is not acceptable, as <em> must be closed before <p>. Acceptable nesting is: <p><em>...</em></p> wimb
Link naar reactie
Wim, plaatje dat je miste (jojo_news.png) kon kloppen, k was er net mee bezig en de link van het plaatje stond nog op de andere server, terwijl ie al verplaatst was. Net op het verkeerde moment :D grijze stuk rechts... hoort bij de look -------------- we zullen eens bezig gaan met de tables en het kleiner maken van de pics........ bedankt
Link naar reactie
jojo_news.png is best wel een sexy foto :P en heb je /mem_jojo.gif al gezien :P ok, ff serieus. ik ben dus ook webmaster vna de site. maar dat van die grijze balk, als we dat zwart doen, wordt het zo zwart... en met die html errors: wat is Dreamweaver een achterlijk programma ! En wie maakte die spel fouten? weet je dat nog? Jojo of ik.. :) want volgens mij schreef ik Really altijd wel met dubbel L :roll:
Link naar reactie
"and make the this an active community " ;) Er is niks mis met dat grijze vlak rechts, maar dan zou ik het zo maken dat het iets duidelijker is dat je design daar niet stopt. Het allerbeste zou (vind ik persoonlijk) zijn als je de site in het midden laat centreren, en dan links en rechts ervan zo'n schaduuwtje laten vallen zeg maar. Snappen jullie? ;) Vic
Link naar reactie
[url]http://h2b.iconrate.net/index2.php[/url] is dat een beetje leuker? moek wel ff wat beter afwerken. En over dat het veel tables zijn.. merk je dat echt? de site heeft nu in een hele korte tijd 20mb verbruikt in bandbreedte, is best veel voor zo'n site enz. maar ik moet denk ik alle gfx rebuilden om ze te comprimeren, dan zal die bestands grootte wel verminderen. MAar volgens mij moeten we wel alle die tabellen gebruiken omdat het anders neit netjes word met alle verschillende kleuren, gfx enz.
Link naar reactie
Jep, dit ziet er beter uit :) Ik zou wel nog iets aan dat lege zwarte vak rechts doen, want ik dacht dat de pagina nog niet uitgeladen was... Hm... helemaal onderaan de pagina ziet het er ook een beetje vreemd uit, niet? En ik heb net eens gekeken met FireFox, maar dan zien die knoppen 'Navigation, Home, Members, Wars, Schedule er wat vreemd uit :-? Ze staan allemaal iets van 10-20 pixels uit elkaar. Vic
Link naar reactie
[quote:38410e237b="Vic"]En ik heb net eens gekeken met FireFox, maar dan zien die knoppen 'Navigation, Home, Members, Wars, Schedule er wat vreemd uit :-? Ze staan allemaal iets van 10-20 pixels uit elkaar. Vic[/quote:38410e237b]Klopt. heb ik ook met IE, is gewoon foutje uitlijning van de tabellen (en foute formaten van de tabellen, working on it :P En nog wat.. Hoe breed is een browser venster (onder 1024) want ik moet die grijze balken wel het goede formaat maken, en mochten er problemen met de layout zijn boven een resolutie van 1024x768, wil je dat even zeggen en evt. een screen maken want mijn TFT is 15" en kan niet een hogere resolutie aan dan 1024x768
Link naar reactie
Ik zou niet van een vaste afmeting uitgaan... probeer anders eens % of getElementById('achtergrond_tabel').offsetHeight of offsetWidth. Je moet hierbij dan gewoon zorgen dat je een table hebt die 100% bij 100% is, en dan krijg je met deze functies de ruimte die ze in beslag nemen. Met dat kun je wel weer verder rekenen denk ik :) Vic
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...