Ga naar inhoud

Site check leconte.nl/v2 :-(


Aanbevolen berichten

Hier staat de roadmap: http://www.mozilla.org/roadmap.html#milestone-schedule Idealiter zou hij dus kennelijk op 21/5/2004 uitkomen. Het is hartstikke goed als je met een testversie van Mozilla browst. De eventuele crashes die je krijgt, daarvan wordt de crash-data opgestuurd, deze wordt geanalyseerd en men probeert aan de hand daarvan om de code te verbeteren (de crash te voorkomen). Ze zijn dus hartstikke blij als je een testversie probeert. Release Candidate's zijn over het algemeen al erg stabiel, dus zoveel crashes zul je niet tegenkomen. En als je er een tegenkomt, dan kan het verder ook geen kwaad.
Link naar reactie
Opzich is hij wel mooi gemaakt, maar ik vind hem teveel op de oude versie lijken. Daarbij vind ik dat je er nogal makkelijk vanaf komt... Je bent tot zoveel in staat, je hebt zoveel in je mars, en dan kom je met iets waarvan iedereen vindt dat het 'ok' is, maar revolutionair is anders. Ik had echt iets totaal nieuws verwacht eik. Het is nu in feite nix anders dan een opgeleukte eerdere versie, zonder echte vernieuwende elementen erin. Je kunt beter, zeker kwa opmaak [het design zelf is wel ok opzich], maak eens iets waarvan iedereen weer ff denkt van: 'owja, dit is J-P'.
Link naar reactie
Tja... ik ben van mening dat die muziek UIT moet als de site laat. Desnoods met de vraag als eerste 'muziek: ja of nee'. Want ik schrok me echt rot toen ik je site openende (ook de tweede keer ;)). Verder gaat het scrollen traag. Ligt waarschijnlijk aan mijn computer, maar internet hoort toegankelijk te zijn voor iedereen. Dat brengt me ook bij het tweede punt: is flash wel geschikt voor websites? Ik meende ooit een link tegen te komen op google met ervoor '[flash]'. Dus ze worden geïndexeert? Maar dan nog... ze zijn onleesbaar voor non-grafische browsers. Layout is zeer netjes, maar voor mij niet praktisch. Oja, en ik zie het nut van de site niet... Wat is de bedoeling? Wordt het een persoonlijke site? Portofolio? Community? Jochem
Link naar reactie
Hoi, Bedankt voor de reacties. Ik zal meteen ff wat dingen afhandelen.. De muziek kan inderdaad subtieler. Ik ga eens kijken of er iets in zit om de muziek voor het laden aan of uit te zetten. Voor de rest, wel ergere meegemaakt. Dan wel met waarschuwing van te voren. Mozilla moet natuurlijk wel goed zitten. Dat ga ik ff checken.. Phrea, thanks voor je keuring. Volgens mij is het niet een website die je iedere dag tegen komt. Maar origineler kan denk ik nog wel. In de tussen tijd heb ik al weer wat nieuwe ideeën opgedaan. Ik denk dat ik daar mee verder ga. Ik moet eerst een werkende PC in bezit krijgen. Ik ben het niet helemaal met je eens als het gaat over de vergelijking met de vorige/huidige site. Ik denk toch zeker wel dat er veel verschillen in zitten. Ik denk wel dat het origineler kan. Ik ga er eens een nachtje over slapen.. Alleen vind ik revolutionair misschien iets te hoog gegrepen :-p XBL :” ze zijn onleesbaar voor non-grafische browsers.” Dat is alles behalve de doelgroep waar deze site geschikt voor is :-D Maar serieus, daar ga ik geen rekening mee houden. Het is de bedoeling dat het een portofolio is. Voor de rest vind ik het leuk om er een persoonlijkere draai aan te geven. Mw22, ik kan niet wachten om die testversie te gaan proberen :-? :roll: Er werd ook aangekaart dat het niet genoeg flash zou zijn. Sorry maar kijk nog eens goed en gebruik je “Flashkennis”. Moet ik dat echt serieus gaan nemen? Met een beetje fantasie kan je wel bedenken dat er meer mogelijk zou zijn als ik deze site zou afbouwen. Niet dat het nu al genoeg te zien is.. Maar goed ieder zijn ding :-) Ik ga er nog eens naar kijken hoe ik het nu ga aanpakken.. Misschien een sitecheck over twee maanden Gr. J-P
Link naar reactie
Totaal ok! en ok staat voor gewoon een goed concept waarin alles klopt! het beweegt, laadt snel genoeg voor mij, en de muzak is prima; niet te hard en zeker niet saai. Je kunt lekker beatboxen door over de links te hoveren. Bovendien vind ik de inhoud getuigen van een zeer creatief en veelzijdig persoon! (tis toch een soort homepage niet dan?) Echt jammer dat je je fla nu kwijt bent maar ik zou lekker op dezelfde voet verder gaan! Ik vind 'm namelijk een gezonde evolutie van je "oude" site; minder dik aangezet, luchtiger. @Phrea; waarom zou je een goed concept totaal veranderen? Nee wat mij betreft dit snel weer terug programeren, want het zit waarschijnlijk nog wel in je hoofd, en afmaken! Sterkte!! (voordeel is misschien dat je nu lekker uit kunt gaan kijken naar een nieuwe pc.....)
Link naar reactie
Een hele mooie flash site. Flash kan toch wel iets moois laten zien, wanneer het juist gebruikt wordt. Een van de voordelen van flash is dat het volledig schaalbaar te maken is. Volgens mij komt deze site dan nog beter tot zijn recht. Je hebt dan meer site en minder achtergrond. Maar hij is toppie. Ps. Nog een voorbeeld van een multimediale schaalbare flashsite van een collega van mij www.nicovanswam.nl Ferwil
Link naar reactie
Thanks Wilfer en Tobee, Over dat verschalen kan ik je het volgende zeggen.. Dit pakt vaak (bijna altijd) lullig uit wanneer je gebruik maakt van bitmap plaatjes. Check deze link voor het effect: http://www.leconte.nl/test/v2loadmovies.swf Ik begrijp wel waar je naartoe wil. Ik heb er zelf al aan gedacht om de site in een popup te laten verschijnen. Zodat je minder het idee hebt dat de achtergrond meer ruimte nodig heeft.. Ik ga er eens op m'n gemak m'n hoofd op breken ;-) Gr. J-P Ennuh, Tobee die nieuwe pc zit er nog niet in. Ik heb deze net 2 jaar. We moeten in deze moeilijke tijden met z'n allen de broekriem aantrekken!! Aldus Balkenende ;-)
Link naar reactie
Ik vind het er fantastisch uitzien! Dat v.1 op v.2 lijkt ben ik het niet mee eens. Ik vind #2 mooier, overzichtelijker en gebruiksvriendelijker. De kleine dingetjes, zoals dat witte over je naam heen en die wereldbol met dat licht, ik vind het prachtig! De tekeningen zelf ook, ze zijn stuk voor stuk mooi gemaakt. De muziek is niet storend en met een klik weg; ik heb er geen last van. Ik heb wel eens zitten klooien met Flash, zag er nooit uit. Dit zit er errug professioneel uit! Twee dingetjes (is eigenlijk niets): als je op een ander menuitem klikt als de ene nog aan het 'opbouwen' is, doet hij bij mij raar. En serieuse, dat is is toch serieuze? Of niet? (Bij illustratie's, laatste antwoord.) Michiel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...