Ga naar inhoud

php en css


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb eigenlijk een heel simpel vraagje tussendoor. In het kader van onze stage zijn we dus bezig met het maken van een website. Deze site is een digitale versie van een krantje dat in limburg verschijnt. (de regionale uitwijzer) De website gebruikt tevens php om de evenementen weer te geven. Echter nu wil ik de uitvoer van de php code (dus evenementen, datum, plaats etc) opmaken dmv CSS. Nu heb ik een classe aangemaakt (.uitvoer) Aan deze klasse zitten de volgende eigenschappen (font size = 0.8ems, kleur = rood) Echter hoe krijg ik het voor mekaar dat de php uitvoer deze klasse toepast? Ik heb dus het hele php code blok tussen de volgende tags gezet: <p style="uitvoer"> </p> echter geeft dit geen resultaat. iemand een suggestie? ps: ik heb momenteel niet de mogelijkheid om een stuk code te posten. Dit kan ik wel doen als ik thuis ben (vanmiddag rond een uuttje of 2) Hartelijk dank voor evt tips
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...