Ga naar inhoud

[site-check]http://amd.tweakman.net


Aanbevolen berichten

Beste medeforummers, ik ben de laatste dagen heel erg veel bezig met m'n homepage geweest en het een en ander veranderd. Nu wou ik de experts vragen of het iets is... :) http://amd.tweakman.net Geheel HTML, daarbij CSS gebruikt en PHP voor het mail-formulier en het script om goedenmorgen/goedenmiddag/goedenavond/goedenacht weer te geven :) De navigatie heb ik niet zelf gemaakt, dus ik weet niet wat dat precies is, Javascript denk ik :) Alle commentaar is welkom..!! :) bedankt!
Link naar reactie
Ben het met Stefanpack eens. Het hoeft zeker geen kleurrijk geheel te worden, maar 1 extra kleur erbij zou best mogen. Het oogt (naar mijn mening) een beetje als "niet af". Ik denk dat een zachtgrijze achtergrond of een achtergrond met een watermerk het geheel visueel wat aantrekkelijker maakt. Je houdt dan toch de zakelijke uitstraling en het ziet er net wat afgewerkter uit.
Link naar reactie
[quote:096f8f2017]Maar het is meer een zakelijke homepage, de inhoud is dus wat belangrijker. Denken jullie niet dat een kaal ontwerp daar beter bij past dan allemaal toffe kleuren? [/quote:096f8f2017] Ik durf het zelfs om te draaien: Noem eens een proffesioneel ogende site die zo kaal is ingericht....[/quote]
Link naar reactie
Er staat nu bovenaan een regeltje [i:aa26c96c42]amd.tweakman.net, de site voor al uw vragen over AMD! [/i:aa26c96c42] Het is veel leuker om bv een logotje te maken, een andere stijl tekst - met plaatjes werken, je begrijpt me wel. Het hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn maar het zorgt wel voor uitstraling. Inhoudelijk: [i:aa26c96c42]Over MDJ[/i:aa26c96c42] Dat is altijd lastig, zo'n over-mij pagina... [i:aa26c96c42]Ik zal me even voorstellen: ik ben MDJ en heet in het dagelijks leven Matt. Matt werd kwam ter wereld in het jaar 1989 en daarmee was de wereld een tweaker rijker. Hij runt... [/i:aa26c96c42] Eerst begin je met [i:aa26c96c42]ik[/i:aa26c96c42] en dan met [i:aa26c96c42]hij[/i:aa26c96c42]. Dit valt meteen op. Ik zou het wel 'persoonlijk' houden (met [i:aa26c96c42]ik[/i:aa26c96c42]), maar laat beter [i:aa26c96c42]ik zal me even voorstellen...[/i:aa26c96c42] weg. Begin gewoon met info over de site en waarom de site er is (denk ik dan hè).
Link naar reactie
Bedankt voor al jullie antwoorden!!!!!! :) :) :) Maar: [i:cec080a672]Ik krijg zojuist te horen (01-05-04 01:27 in de nacht) dat mijn domein vervalt. Ik krijg hierbij een alternatief aangeboden, maar nog een domeins-verandering zou het einde betekenen van amd.tweakman.net. Nog niet zo lang geleden moest deze homepage ook al een domeinsverandering ondergaan en het bezoekersaantal is nog niet eens op het peil dat het voor die verandering had. Daarom zal deze homepage na bijna een jaar te hebben bestaan offline gaan. Ik heb er iedere dag met veel plezier uren aan gewerkt! Dit blijft nog heel even online en daarna zal er niets meer zijn. Misschien kan ik het proberen op te lossen, maar de kansen zijn klein.[/i:cec080a672]
Link naar reactie
:roll: Je kunt je site ook op gratis serverruimte kwijt, vaak van je eigen provider, of kijk eens op www.gratiz.nl. De site oogt inderdaad wat kaal, een beetje kleur misstaat niet. In de zakelijke wereld ziet men liever alles in plaatjes uitgelegd, dit begrijpt men sneller als platte tekst !!!! Wanneer je alles wat proffesioneler wil aanpakken, open dan een eigen domein. En maak dan eens iets met bijvoorbeeld flash of zo!!!. :wink: :wink:
Link naar reactie
Ik heb iets geregeld: http://www.home.zonnet.nl/tweakermatt Gratis, reclame-vrij, het enige nadeel is, het ondersteunt geen PHP, waar mijn mail-formulier gebruik van maakt.. Weet iemand hoe ik zonder php een mail-formulier maakt? Javascript ofzo? Ik bedoel, KAN dat, ik wil niet de code hebben (dat mag hier), maar is het mogelijk :) Ik stel eraan de volgende eisen: -ik moet een titel in kunnen stellen die de mail meekrijgt -er moeten 2 velden zijn, 1tje voor naam en 1tje voor het e-mail adres. that's it :) kan dit? :)
Link naar reactie
[quote:2d936da628="Anne"]Nee dump gewoon je e-mail adres daar (bij voorkeur een gmail account, krijg je geen spam op :) ).[/quote:2d936da628] Ik hoor net van iemand dat het in Javascript kan.. Maar hij wist het niet zeker, kan het in javascript..? Tja, dat is natuurlijk de optie als het niet anders kan :) Maar een formulier vind k wat sjieker, dus dat probeer ik eerst. En als ik dat doe, dan zet k gewoon mn adres in een .bmp'tje. Zo: [img:2d936da628]http://www.home.zonnet.nl/tweakermatt/e-mail.bmp[/img:2d936da628]
Link naar reactie
[quote:4d13e4ab75="Anne"]Waarom in een plaatje, overbodige onhandigheid als je het mij vraagt. Als je het wil beschermen kun je het beste een JS encrypter gebruiken. En nee, het kan niet in JS.[/quote:4d13e4ab75] Oke, bedankt, dan weet ik dat ook weer. Dan zet ik gewoon m'n mail-adres neer :) Wat is een JS encrypter? /me=n00b Als je het in een plaatje zet, kan het toch niet met die massa-spam-zoek-email-adressen-machine's gevonden worden? Met een plaatje doen ze t ook op t.net en GoT :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...