Ga naar inhoud

Scrollbar word niet gevalideerd....


Aanbevolen berichten

[code:1:d20087e95b]Regel: 0 Context : html , body Eigenschap scrollbar-base-color bestaat niet : #111 Regel: 0 Context : html , body Eigenschap scrollbar-face-color bestaat niet : #000 Regel: 0 Context : html , body Eigenschap scrollbar-track-color bestaat niet : #fff Regel: 0 Context : html , body Eigenschap scrollbar-arrow-color bestaat niet : #222 Regel: 0 Context : html , body Eigenschap scrollbar-highlight-color bestaat niet : #333 Regel: 0 Context : html , body Eigenschap scrollbar-3dlight-color bestaat niet : #444 Regel: 0 Context : html , body Eigenschap scrollbar-shadow-color bestaat niet : #555 Regel: 0 Context : html , body Eigenschap scrollbar-darkshadow-color bestaat niet : #666 [/code:1:d20087e95b] Dus...
Link naar reactie
[quote:8b716640b2="rrijkers"]oh, en wat kan ik hier aan doen? [code:1:8b716640b2]Line 78, column 31: there is no attribute "background" (explain...). <td width="40%" background="footer01.gif">[/code:1:8b716640b2] :-? laatste error :lol:[/quote:8b716640b2] Een background opgeven hoor je met CSS te doen. Verder is het hele scrollbar gebeuren een IE only feature, die niet tot de standaarden behoort.
Link naar reactie
Dat is een kwestie van smaak. Persoonlijk heb ik een hekel aan sites die aan mijn programma gaan zitten rotzooien. Rémy heeft ooit eens de richtlijn gegeven dat je op je website mag doen wat je wil, maar niet aan de browser mag komen. Ik sluit me daar helemaal bij aan. En dan sluit Mozilla prima aan op mijn wensen, want ik kan er ook een hoop irritante JavaScriptgewoontes mee onderdrukken. - Bas
Link naar reactie
[quote:a874841cd7="Eelco Osseweijer"]Je zou de scrollbar css in een aparte css-sheet kunnen zetten en deze met conditional comments kunnen importeren. [code:1:a874841cd7] <!--[if gte IE 5]> <link rel="stylesheet" href="css/scrollbars.css" type="text/css" media="screen" /> <![endif]--> [/code:1:a874841cd7] /e[/quote:a874841cd7] kan ik die code gewoon plakken en dan werkt het?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...