Ga naar inhoud

Foto's/videos tijdens vakantie uppen


Aanbevolen berichten

Ik ga midden mei op vakantie en wil tijdens de vakantie mijn foto's en videootjes die ik heb gemaakt uppen naar een webpagina, zodat ik het geheugen van mijn SD kaartje weer kan legen. Maar de provider heeft niet de optie aanstaan dat er automtisch een tree directory wordt gegenereerd. Ik kan moeilijk op vakantie een website gaan onderhouden en ik ben ook niet van plan om iedereen mijn ftp gegevens te geven. Wat te doen?
Link naar reactie
[quote:d900c6c724="beursstarter"]Kun je geen upload script op je site zetten? Je maakt dan gebruik van een bladerbutton waarbij je meerdere files kan selecteren en deze in een bepaalde dir up load. De vraag is volgens mij meer of je op je vakantielokatie voldoende upload bandbreedte hebt om grote foto's te uploaden.[/quote:d900c6c724]Heej, eigenlijk nog niet eens gedacht dat ik natuurlijk ook software nodig heb om te uppen. Stom.. bedannkt voor de tip, zal eens wat scriptjes zoeken. Over bandbreedte hoef ik me trouwens blijkbaar niet druk te maken ;) : [quote:d900c6c724]Japanese firms are offering by far the cheapest and fastest broadband services of companies operating in 30 member countries of the Organization for Economic Cooperation and Development (OECD), according to the first such report compiled by the international organization.[/quote:d900c6c724]
Link naar reactie
Of je installeert [url=http://gallery.sf.net/]Gallery[/url], versie 1.4.3 is stabiel en vers van de pers. Er zit een optie in om zipfiles met foto's te uploaden om die vervolgens automatisch uit te pakken en te presenteren op de website. Erg uitgebreid pakket, maar als het eenmaal geïnstalleerd is werkt het wel goed. (Alleen de JavaApplets niet, maar die moet je sowieso links laten liggen.) Let er wel even op dat je bij het configureren de maximale bestandsgrootte op oneindig zet... - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...