Ga naar inhoud

dit is de bedoeling


Aanbevolen berichten

<button onclick="location.href=('hoofdstuk1.html');" target="main-window"> Hoofdstuk1!!!!</B> </button> Ondanks deze code kom ik er niet uit, Ik heb gezocht in de faq's en kom geen vergelijkbare oplossingen/antwoorden tegen. Wie kan mij helpen met het oplossen van bovenstaand probleem (fout aan bovenstaande code) aangezien ik er zelf tot op heden niet uit kan komen. Ben geïnteresseerd in serieuze/oplossende reacties. Alvast bedankt voor jullie medewerking,
Link naar reactie
Is dit de exacte code?, want hij werkt niet. <button onclick="window.frames ['main-window'].location.href='hoofdstuk1.html';"> Hoofdstuk1!!!!</button> Dit werkt wel, maar hoe kan ik hoofdstuk 1 in het rechter frame plaatsen: <button onclick="hoofdstuk1.html"> klik hier </button> Ja, nw22 ik gebruik normale frames.
Link naar reactie
[quote:9f0219b25c="Anne"]ja, hatelijke iframes... (hoewel dat feitelijk natuurlijk hetzelfde is) (edit: vergeet ik OBJECT, welke niet echt een "frame" is, maar zich wel zo kan gedragen)[/quote:9f0219b25c]Wij gaan nu niet moeilijk doen hé, want een object is meer dan een frame, en een iframe is net zo goed een frame, die nou net niet de randen van de viewport hoeven te raken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...