Ga naar inhoud

teller probleem


Aanbevolen berichten

Ik gebruik een nedstat teller op men site, maar sinds een paar dagen veroorzaakt die problemen thuis laadt men site niet meer volledig in, ook andere sites die een nedqtat teller gebruiken laden niet meer in en als ze inladen met een error (die teller dus), op men werk daarintegen laad ie wel volledig in en ook de teller en die werkt daar dan feilloos. Nu zou je denken het ligt aan mijn pc alleen, maar als ik mijn bezoekersaantal zie moeten er nog mensen zijn met dat probleem want er is sinds het probleem opdook een ferme deuk in mijn bezoekersaantal. iemand een oplossing ? ligt dit louter en alleen bij nedstat ? nog mensen met dit probleem?
Link naar reactie
straf, nu ik bijna aan men 100 000 ste bezoeker zit beginnen ze vervelend te doen, echt een tegenvaller, maar ik denk er toch aan hem af men site te halen, ondanks dat ik weer vanaf nul moet beginnen. Had al bezoekers uit 115 landen op men site gehad enz... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...