Ga naar inhoud

Nieuwe versie Namo Webeditor


Aanbevolen berichten

Als professioneel webdesigner heb ik natuurlijk de standaard pakketten gekocht zoals Dreamweaver etc., maar sinds 1 jaar gebruik ik ook regelmatig Namo Webeditor 5.5 ([url]www.namo.com[/url]). Een zeer goed programma met veel potentieel maar met zijn kleine beperkingen. Maar sinds vorige week is versie 6 uitgekomen en na het kopen van een update ($89 volledige versie, 49$ update :D ) moet ik zeggen dat ik zeer enthousiast ben. En ik durf zelfs te zeggen dat het Dreamweaver zelfs op sommige punten kan verslaan – ieder geval de prijs. Ik heb geen aandelen in Namo, maar probeer eens de volledige demoversie....
Link naar reactie
Ik heb hem gedownload. Helaas heb ik niet veel tijd om te testen nu. Maar mijn eerste indruk is toch wel positief. Ik heb niet zo veel naar de code gekeken. Maar als je dit programma wilt gebruiken om zelf code based websites te bouwen is dit idd een concurrent(je) voor DW. Maar zoals ik al zei, ik heb niet veel kunnen testen. Moet wel zeggen dat ik het een erg duidelijke interface vind.
Link naar reactie
[quote:9d2009d701="frisser"]Als professioneel webdesigner heb ik natuurlijk de standaard pakketten gekocht zoals Dreamweaver etc.[/quote:9d2009d701]houdt z'n mond. Een ander pakketje wat ooit misschien concurrentie wordt is het open source product [url=http://nvu.com/]Nvu[/url] (het is ook voor Windows).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...