Ga naar inhoud

[sitecheck] denieuweboekerij.nl


Aanbevolen berichten

Broodkruimels toegevoegd. Het maakt inderdaad de navigatie, m.i., beter. Ik overleg vanmiddag denk ik nog met de klant hierover. Maarten, zie de link die ik heb gegeven. Opera 7.5 Preview 4 is de nieuwste versie. ToBee, alle stijlfouten zijn welkom. Het is sowieso de bedoeling dat de site daarop gecontroleerd gaat worden (niet door ons), het is tenslotte een boekhandel. Ener, er is juist gekozen om de teksten verschillend over de foto's te plaatsen, omdat het veranderen van de stijl van de letters niet mogelijk is. Dan zou het namelijk niet meer overeenkomen met het logo.
Link naar reactie
[quote:27f5bad58f="Anne"]Ener, er is juist gekozen om de teksten verschillend over de foto's te plaatsen, omdat het veranderen van de stijl van de letters niet mogelijk is. Dan zou het namelijk niet meer overeenkomen met het logo.[/quote:27f5bad58f] Aha. Stijl moet idd wel (zo veel mogelijk) aansluiten bij logo. Nu zie ik de teksten overigens wel allemaal consequent rechtsonder rechts uitgelijnd staan. Ziet er (naar mijn mening) beter en rustiger uit. Broodkruimels zijn ook een verbetering, evenals de [top] linkjes. Ik zie een aantal keer een prijs als volgt weergegeven x,xx euro. Waarom niet het euroteken gebruikt? [offtopic]lijkt me trouwens een leuke boekhandel[/offtopic] René.
Link naar reactie
Na een bespreking met de boekwinkel is er toch besloten om geen verticale tekst te plaatsen, dat is veranderd. Phrea's eerste comment is ook toegepast. Het enige wat daar inderdaad nog moet komen is inhoud, wat een gedicht zal zijn welke elke week veranderd. Het euroteken had ik min of meer weggelaten, omdat ik ooit wat had gelezen over compatibility. Nu ik het na ga merk ik dat dat NN 4.x betrof, maar zonder euroteken is het denk ik even duidelijk. Daarnaast hebben we onder de foto op elke pagina een deel van het logo laten terugkomen (valt niet heel erg op). De header is inmiddels ook aanklikbaar in IE 6.0 alhoewel deze nog wel steeds verwijst naar / en niet naar /index.php (net zoals 'home' bij de broodkruimels), maar dat is tijdelijk. Ben toch blij dat we tijdelijk even een sitecheck hebben aangevraagd. Als je dat gaat doen als de site al compleet is opgeleverd heeft het denk ik geen enkele meerwaarde meer (behalve dan dat je op een aantal punten wat kritiek krijgt wat je de volgende keer mee kunt nemen, maar de site wordt er niet echt beter op, eigenlijk niet).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...