Ga naar inhoud

Nieuwsbrieven


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik doe op dit moment een poging om een nieuwsbrief te ontwikkelen. Via dit forum kwam ik in kontakt met de mogelijkheden van Outlook en Word, een site online zetten en dan versturen via de menu-optie "bestand verzenden" ... Echter ... Vaak komen de nieuwsbrieven niet aan zoals ze zouden moeten aankomen. Flash-banners die ontbreken, animated gifs die niet doen wat ze horen te doen, text die door elkaar gegooid wordt... Echter ligt het niet aan de siteopbouw... Die is in elke browser perfect en correct te zien. Zowel PC als MAC ... (I do this for a living) Dus is hier mijn vraag... Hoe moet je nu een professionele nieuwsbrief in elkaar zetten ? Aandachtpunten zijn hier : Download-size moet zo laag mogelijk , dus grafisch materiaal moet op een externe server staan. Text moet snel en als eerste inlezen. De content mag niet tegen firewalls aanlopen ... :roll:
Link naar reactie
Grafisch materiaal op een externe server is natuurlijk een must als je de nieuwsbrief via outlook verzend. Overigens is het aan de instellingen van de ontvanger hoe het er uit ziet in het mailprogramma daar kun je niets aan veranderen; JavaScript is bijv. een probleem voor de meeste mail progjes. (veiligheid) Op je webspace zetten en linken via de mail is volgens mij de enige optie voor perfectie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...