Ga naar inhoud

Website traag


Aanbevolen berichten

[quote:6dfd403e70="bigadje"]Maar waar zit hem dat in?[/quote:6dfd403e70] Bijvoorbeeld in honderden FONT tags en vage constructies als [color=darkred:6dfd403e70]<span lang="EN-GB" style="mso-bidi-font-size: 10.0pt; font-family: Times New Roman; mso-fareast-font-family: Times New Roman; mso-ansi-language: EN-GB; mso-fareast-language: NL; mso-bidi-language: AR-SA; ">[/color:6dfd403e70] Veel van deze opmaak kan je vervangen door te werken met stylesheets en gebruik te maken van een externe stylesheet. Ik heb je document even voor de grap gestript van alle FONT en SPAN tags en repeterende style definities en daarna was deze nog maar ca. 40KB groot. En dan heb ik nog niet eens gekeken naar de gigantische hoeveelheid TABLE definities die voor een groot deel weg kan. Moraal van het verhaal: de pagina kan een stuk kleiner als je je HTML code opschoont. Te starten met gebruik te maken van CSS. En als ik je een tip mag geven: kijk eens rond naar een andere editor. Degene die je nu gebruikt (frontpage?) maakt er een potje van.
Link naar reactie
Ik vind het er ook wat amateuristisch uitzien eigenlijk.. Ik denk dat dit door de standaard kleuren komt die je gebruikt, heb er geen verstand van hoe je dit verbeterd. Mss kan je eens kijken op andere site's voor kinderen die ook veel kleuren gebruiken, zoals: [list:d7d0db2c51][url]www.foxkids.nl[/url] [url]www.kinderkast.nl[/url] [url]http://nickelodeon.nl/[/url][/list:u:d7d0db2c51]
Link naar reactie
je provider is gewoon traag (meestal) je opstartschrem zelf klapt er in 1 keer in bij mij bij een snelle provider en een te groot (zware pagina) gaat de beeld opbouw stroperig en dat is bij jou niet het geval mijn homepage klapte er ook in een keer in (180Kb) andere provider nemen dus (wanadoo is ook heel snel) :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...