Ga naar inhoud

Metatag "refresh" gebruiken-pagina met frames te v


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb op mijn website een pagina met frames. In een van deze frames wordt een pagina geladen, die uit 2 frames bestaat. Te weten een frame waarin miniatuur-links van foto's staan, die in het andere frame kunnen worden weergegeven. Maar de foto-pagina's in dat frame worden middels de metatag "refresh" elke 10 sec. vervangen totdat de laatste foto voorstaat; hierop staat geen metatag meer, dus die blijft voorstaan totdat er een actie wordt gedaan met de muis. Nu wil ik op die laatste fotopagina wel een metatag zetten, waardoor een totale nieuwe pagina wordt geladen. Dus eigenlijk moet alles weg en een totaal nieuwe pagina daar voor in de plaats. Als ik een refresh er in zet, komt de nieuwe pagina op de plaats van de fotopagina, dus er moet een commando komen dat de hele pagina weg moet en een nieuwe geladen. Wie weet hoe dat moet???? En..... wil dit ook aan mij vertellen. Alvast bedankt. NGU
Link naar reactie
De site is on line www.montessorischoolkralingen.nl De link staat op de boomerang onder activiteiten - overige. Dat is de pagina met frames. In het midden opent een met Photoshop gemaakte presentatie bestaande uit links de miniatuur-links en rechts de betreffende fotopagina. Ik heb nu gewoon geteld en de tekst pagina's links en rechts na x sec. refreshed, zodat op het tijdstip dat de presentatie de foto's van de afsluiting laten zien de daarbij behorende tekst voorkomt. Maar ja, het is handiger natuurlijk om na een bepaalde foto de totale pagina opnieuw geladen te krijgen met de nieuwe tekst en de nieuwe presentatie vanuit Photoshop. NGU
Link naar reactie
In de bron van een site kijken die zo werkt. B.v. [url=http://www.handleidinghtml.nl/]Handleiding HTML [/url]. Gaat met JavaScript. Eventueel met "[url=http://developer.irt.org/script/1051.htm]Q1051 How can I load another document in the second frame after the first frame has completed loading?[/url]", de 2e manier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...