Ga naar inhoud

[CSS] hoe linken?


Aanbevolen berichten

Door het gebruik van veel foto-overzichten op onze site is de totale site verdeeld over 3 providers (Planet, HCCnet, Wanadoo). Sinds kort zijn we bezig met het gebruik van CSS dmv een extern CSS-bestand. We zitten nu echter met 1 probleem. Wat is nu het beste (om errors/problemen te voorkomen): het CSS-bestand bij bijv. Planet neerzetten en de pagina's die bij HCCnet en Wanadoo staan daarnaar laten verwijzen -- of bij elke provider het CSS-bestand neerzetten in de root en de pagina's die bij elke provider staan naar hun 'eigen' CSS-bestand laten verwijzen?
Link naar reactie
je moet kiezen tussen gemak (alles op een plek) en zekerheid (css op meerdere plaatsen) Waar je aan moet denken is het volgende: stel dat toevallig de server plat gaat waar je css op staat.. Dan ben je al je opmaak kwijt. Aan de andere kant moet je 3 css bestanden bijhouden.. Als je CSS niet te vaak wijzigt dan zou ik ze 3 keer neerzetten.. t.
Link naar reactie
'k was even bang dat het problemen zou geven als ik op alle locaties een CSS-bestand neer zou zetten, maar aangezien dat dus geen problemen oplevert ga ik maar voor het gemak van CSS op alledrie locaties. Kan ik makkelijk naar de root laten verwijzen voor het CSS-bestand. Het CSS-bestand is nu zo goed als voltooid en wordt maar door 1 persoon beheerd - bij wijziging moet het dus even 3x ge-kopieerd/-upload worden, maar dat is geen probleem. Bedankt, Richard
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...