Ga naar inhoud

gifanimatie, teller?


Aanbevolen berichten

hoi, ik heb deze members.chello.nl/j.terwelle1 site gemaakt om even te testen of hij het doet. De link wordt later nog veranderd. De site is gebouwd met dreamweaver mx 2004 v7.0.1 Als ik de site preview vanaf de harde schijf via Dreamweaver in de internet explorer, wordt het schaap goed weergegeven. Nadat ik deze gekopieerd heb naar de chello ftp doet het schaap het niet goed meer. Er komt bij mij telkens een zwart vlakje op het schaap. Ik heb vele andere gifs geprobeerd deze ook als .gif opgeslagen, maar ze vertonen allemaal een rare flikkering o.i.d. ze werken niet naar behoren. Hoe kan dit en hoe te verhelpen? Dat was mijn eerste vraag, de tweede was hoe zet ik een teller voor het totale bezoekersaantal op mijn site. Ik heb al gehoord van nedstat maar dan heb je alleen een pictogram waar je op moet klikken. Is er geen javascript ofzo voor, of een html code? Ik wil namelijk gewoon een teller met cijfers meteen weergeven op de homepage van mijn site. PS let verder niet op de inhoud van de site, dit is voor de test.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...