Ga naar inhoud

Breedte van textarea


Aanbevolen berichten

Ik heb een pagina met een table. In de middelste kolom (breedte= 561) wordt met behulp van php en de functie [b:f8c59bdaff]nl2br[/b:f8c59bdaff] tekst weergegeven. Ik gebruik deze functie, omdat ik graag wil dat lege regels die zijn ingevoerd ook op de juiste plek worden weergegeven. Hoe breed moet de textarea zijn bij het invoegscript om ervoor te zorgen dat de regels even lang als die bij het weergeef script (hierboven beschreven)??
Link naar reactie
[quote:c72334c83f="termin8or"]Nee. Het COLS attribuut heeft een waarde welke door de browser omgezet wordt in een X aantal EM (is ook logisch, want voor de hoogte in rijen heb je bijvoorbeeld liever het aantal echte rijen dan iets in PX), [/quote:c72334c83f] Ken je toevallig documentatie waar deze X factor vermeld staat (breedte en hoogte). Zat er laatst toevallig mee te vogelen en door tijdgebrek ben ik er verder niet ingedoken, maar kan me herinneren dat de hoogte wat "vreemd" reageerde. p.s. kan het zelf natuurlijk ook een keer nazoeken, maar stel dat het parate kennis is dan is dat natuurlijk mooi meegenomen ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...