Ga naar inhoud

Html/java broncode om op een site in te loggen...


Aanbevolen berichten

hoi, ik heb een website gemaakt voor een school. Nu heb ik de vraag of iemand de Html/java broncode om op een site in te loggen heeft. De bedoeling is dat leraren en leerlingen apart kunnen inloggen en dat wel de normale site blijft, dus dat de leerlingen en/of leraren andere informatie krijgen dan gasten. (de www. .nl pagina is voor iedereen gelijk en dan zou je nog een keer als leeraar/leerling moeten kunnen inloggen) alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:46c2672e0d="Broxo"]hoi, ik heb een website gemaakt voor een school. Nu heb ik de vraag of iemand de Html/java broncode om op een site in te loggen heeft. De bedoeling is dat leraren en leerlingen apart kunnen inloggen en dat wel de normale site blijft, dus dat de leerlingen en/of leraren andere informatie krijgen dan gasten. (de www. .nl pagina is voor iedereen gelijk en dan zou je nog een keer als leeraar/leerling moeten kunnen inloggen) alvast bedankt[/quote:46c2672e0d] Klinkt als en request en dat mag hier niet. Bedoel je trouwens java of java[b:46c2672e0d]script[/b:46c2672e0d]? Daar zit een heeeel erg groot verschil tussen. Verder is het onmogelijk om met javascript een veilige login te maken, aangezien JS een client-side taal is.
Link naar reactie
[quote:927f7dd729="Broxo"]srry maar wat is een request?? en ik denk dat ik javascript bedoel.. of is er ook een andere mogelijkheid zoals php??[/quote:927f7dd729] Je vraagt om een kant en klaar script en dat mag hier niet. Het is de bedoeling dat je eerst zelf een beetje moeite doet. PHP is idd wel geschikt voor hetgene wat jij wil.
Link naar reactie
[quote:a146cd0126="InZane"]Je vraagt om een kant en klaar script en dat mag hier niet. Het is de bedoeling dat je eerst zelf een beetje moeite doet.[/quote:a146cd0126]Zie: [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=59999]Nieuw in Webdesign? LEES DIT EERST... UPDATE: 20-05-03[/url]. Topic gaat dus ook op slot.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...