Ga naar inhoud

[Site check] www.markplaats.tk + vragen


Aanbevolen berichten

hoi, wat vinden jullie van mijn site? www.markplaats.tk 1. ik heb namelijk de kritiek gekregen dat hij te onoverzichtelijk is, ik kan dat zelf niet zo goed beoordelen, wat vinden jullie? 2. laadt hij een beetje snel? hij is zeker NIET geschikt voor telefoonmodempjes, maar hoe is de breedbandsnelheid? (hij is volgens mij vandaag ook wat slomer omdat er iets mis is met mijn tellertje) 3. ik weet het: lycos is irritant, maar weten jullie een andere gratis provider met minimaal 30MB ruimte? (mijn site is nu in totaal iets meer dan 20MB) 4. bij de .tk adressen zie ik 2 vormen: -het .tk adres blijft staan in de je balk en je krijgt een popupje, of - het .tk adres verdwijnt en je krijgt je verzijzingsadres (in mijn geval http://members.lycos.nl/markplaats) te zien in je balk en er komt geen popup. weet iemand of dit is in te stellen? merci d'avance, mark
Link naar reactie
[list=1:0e42284034][*:0e42284034]Ik kan me inderdaad herinneren dat je al eerder een sitecheck hier had aangevraagd. Ik zie eerlijk gezegd geen veranderingen...[*:0e42284034]Zo'n site zou makkelijk snel kunnen laden bij elke modem. Het probleem ligt meer bij jouw (HTML/CSS kennis).[*:0e42284034]Gratis is slecht. Goedkoop is duurkoop. Als je iets wilt neerzetten, zul je een beetje moeten investeren.[*:0e42284034]Geen idee.[/list:o:0e42284034]
Link naar reactie
Oei, ik denk dat je er toch nog eens goed voor moet gaan zitten. De site laadt zeer traag, en soms helemaal niet. Het menu verdwijnt spontaan bij aanklikken......maar ook weer niet altijd. Broncode is inderdaad niet goed: en sterk "vervuild" als ik me zo uit mag drukken. 20MB voor zo'n site is trouwens echt veel te veel. Zo als meestal heb ik ook iets positiefs geconstateerd: Je hebt op zich een prettige manier van schrijven, met hier en daar een vleugje humor. Daar moet je van profiteren. Goed schrijven (ook voor het web) is belangrijk. Er zijn (qua taalgebruik) al saaie websites genoeg.
Link naar reactie
1. ik weet het: eigenlijk moet ik gewoon aan de HTML, maar ik heb daar de tijd niet voor. ik vind het WYSIWYG programma namelijk wel makkelijk. 2. 20 MB is wel veel ja, ik schrok er ook van. nu is het wel voornamelijk een persoonlijke website met heel veel foto's. deze foto's vreten echt de helft van de ruimte, maar zonder of kleiner wil ik ook niet. 3. wat wordt precies bedoeld met 'zonder goede navigatie'?? tips graag
Link naar reactie
[quote:6872d5813a="Kjiratsiekoedel"]1. ik weet het: eigenlijk moet ik gewoon aan de HTML, maar ik heb daar de tijd niet voor. ik vind het WYSIWYG programma namelijk wel makkelijk. [/quote:6872d5813a] Niet te gemakkelijk denken. deze regel bijv. [code:1:6872d5813a] <FONT FACE="Verdana,Tahoma,Arial,Helvetica,Sans-serif,sans-serif"></FONT><FONT SIZE="-2" FACE="Verdana,Tahoma,Arial,Helvetica,Sans-serif,sans-serif">(23-03-2004)</FONT> [/code:1:6872d5813a] Zie ik regelmatig voorbij springen, deze kun je wel gemakkelijk met css doen. Van mij hoef je je hele site niet direct om te gooien naar strikte CSS en xhtml regels, maar als je eenmaal begonnen bent, dan wil je niet anders. Ook scheelt het in ruimte (waarvan je al te weinig hebt) dus dat is ook mooi meegenomen. Ook scheelt het in bewerkingstijd. [quote:6872d5813a="Kjiratsiekoedel"] 2. 20 MB is wel veel ja, ik schrok er ook van. nu is het wel voornamelijk een persoonlijke website met heel veel foto's. deze foto's vreten echt de helft van de ruimte, maar zonder of kleiner wil ik ook niet. [/quote:6872d5813a] vb. rimg4308.jpg wordt getoond als een klein plaatje, maar is in werkelijkheid een grote foto van 1500 x 3000px groot. (300kb) als je deze alvast verkleind, op zulke dingen moet je letten. [quote:6872d5813a="Kjiratsiekoedel"] 3. wat wordt precies bedoeld met 'zonder goede navigatie'?? tips graag[/quote:6872d5813a] Je hebt nu een vrij kleine navigatie een beetje verstopt in de linkerkant. Als je deze alvast wat groter maakt, en wat opzichter opstelt. Dan is het wat makkelijk te zien. Ook zou je bovenaan de pagina kunnen zetten waar precies ie is. (bijv. net zoals op dit forum is gedaan (forum index - webdesign - blaat)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...