Ga naar inhoud

JAS (just another sitecheck) school -> ANW -> DNA


Aanbevolen berichten

ik mis linkjes naar het begin van de pagina aan het eind van de paragraven Ethische kwesties, Techniek, Genetica en Diagnostiek. Zodat je niet helemaal terug naar het menu hoeft te scrollen. De link 'over de site' is dood. Dat het menu over de content heen valt vind ik aan de ene kant wel leuk maar anderzijds irriteert het me. (...) de site wordt niet optimaal weergegeven door Microsoft Internet Explorer, [b:e3c0a092f6]details[/b:e3c0a092f6](...) Ik neem aan dat dat een linkje moet zijn, maar die werkt niet. Site ziet er op het eerste gezicht 'verzorgd' uit, maar ik vind het zeker geen bijzonder of spetterend design of zo. (Bekeken in Firefox 0.8 ) Succes ermee.
Link naar reactie
[quote:dede26e273="Ener Nestraa"]ik mis linkjes naar het begin van de pagina aan het eind van de paragraven Ethische kwesties, Techniek, Genetica en Diagnostiek. Zodat je niet helemaal terug naar het menu hoeft te scrollen. [/quote:dede26e273] mm, is wel handig jah, zal het d'r in elke pagina wel bij drukken [quote:dede26e273="Ener Nestraa"] De link 'over de site' is dood. [/quote:dede26e273] weet ik, sommige links werken nog niet [quote:dede26e273="Ener Nestraa"] Dat het menu over de content heen valt vind ik aan de ene kant wel leuk maar anderzijds irriteert het me. [/quote:dede26e273] Hoezo irriterend? Ik vond et wel leuk staan :D [quote:dede26e273="Ener Nestraa"] (...) de site wordt niet optimaal weergegeven door Microsoft Internet Explorer, [b:dede26e273]details[/b:dede26e273](...) Ik neem aan dat dat een linkje moet zijn, maar die werkt niet. [/quote:dede26e273] Komt nog [quote:dede26e273="Ener Nestraa"] Site ziet er op het eerste gezicht 'verzorgd' uit, maar ik vind het zeker geen bijzonder of spetterend design of zo. (Bekeken in Firefox 0.8 ) [/quote:dede26e273] Was 'ie in firefox ook transparant, of zie je de grijze kleuren? [quote:dede26e273="stefanpack"]Goed genoeg voor ANW Misschien wordt je docent wat blijer van vrolijkere kleuren...[/quote:dede26e273]Je bekijkt em misschien met IE ofzo. Dan zie je idd de 'saaie' grijze kleuren. Bekijk hem met een willekeurige andere browser, en hij ziet er dan heel wat beter uit. IE heeft namelijk het probleem dat 'ie geen transparante png weer kan geven. Het kan wel, maar tis vrij moeilijk te realiseren in de 'background-image'. En aangezien deze site makkelijk aan te passen moet zijn door de leraren, heb ik em maar niet te moeilijk gemaak.t
Link naar reactie
[quote:8955e10116="Ener Nestraa"]Ik zie een donkerblauwe achtergrond (met plaatje), de header en de content zijn lichtblauw-transparant, navigatie en links zijn grijs-transparant. Kortom: [url=http://www.stipdepoes.com/vb/dna.jpg]zo[/url]. (Misschien zie je dan ook waarom mij dat menu irriteert :wink: )[/quote:8955e10116] Het bevordert inderdaad de leesbaarheid niet. Verder vind ik een site maken, die niet compatible is met IE not done. Het grootste gedeelte van de mensen gebruikt nou eenmaal IE. Als je nou een paar functionaliteiten kwijt zou zijn met IE, zou ik zelf nog niet zo erg vinden. Maar om nou gelijk een grijs gedrocht voor je neus te krijgen, gaat een beetje te ver. Verder wel leuke site trouwens :)
Link naar reactie
[quote:94547bc232="Ener Nestraa"]Ik zie een donkerblauwe achtergrond (met plaatje), de header en de content zijn lichtblauw-transparant, navigatie en links zijn grijs-transparant. Kortom: [url=http://www.stipdepoes.com/vb/dna.jpg]zo[/url]. (Misschien zie je dan ook waarom mij dat menu irriteert :wink: )[/quote:94547bc232] Oei, menu iets te breed, dat moet idd iets smaller :D [quote:94547bc232="InZane"][quote:94547bc232="Ener Nestraa"]Ik zie een donkerblauwe achtergrond (met plaatje), de header en de content zijn lichtblauw-transparant, navigatie en links zijn grijs-transparant. Kortom: [url=http://www.stipdepoes.com/vb/dna.jpg]zo[/url]. (Misschien zie je dan ook waarom mij dat menu irriteert :wink: )[/quote:94547bc232] Het bevordert inderdaad de leesbaarheid niet. Verder vind ik een site maken, die niet compatible is met IE not done. Het grootste gedeelte van de mensen gebruikt nou eenmaal IE. Als je nou een paar functionaliteiten kwijt zou zijn met IE, zou ik zelf nog niet zo erg vinden. Maar om nou gelijk een grijs gedrocht voor je neus te krijgen, gaat een beetje te ver. Verder wel leuke site trouwens :)[/quote:94547bc232] heb je een sterk punt, maar ik had de site eerst gemaakt, zonder op te letten of ie et wel goed zou weergeven. 'k Zat de hele tijd in Moz. te kijke. Dat IE transparante png's niet ondersteund, is gewoon een slechte zaak. Jammer voor de mensen die IE gebruiken. De functionalitiet van de site wordt er niet door beinvloed, alleen maar de layout gedeeltelijk (alleen maar de kleurtjes :lol: ) Iemand nog iets aan de code aan te merken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...