Ga naar inhoud

[forum check]


Aanbevolen berichten

Tja, een phpbb forum...... Eh....wat is je doelstelling eigenlijk? Normaliter behandeld men op fora een bepaald onderwerp of item(s), b.v. auto's, computers, honden of zo. Ik zou eerst een geschikt onderwerp uitzoeken en naar aanleiding daarvan een forum maken. Tevens zou ik de "kletshoek" zo snel mogelijk afserveren, want daar zit de gemiddelde bezoeker niet echt op te wachten.......
Link naar reactie
[quote:46aefd0ea9="Duketheboss"][quote:46aefd0ea9="Mrs.Birdlover"] Tevens zou ik de "kletshoek" zo snel mogelijk afserveren, want daar zit de gemiddelde bezoeker niet echt op te wachten.......[/quote:46aefd0ea9] Hoezo dat? tis toch gezellie om ff offtopic te gaan en die dingen of niet? :-?[/quote:46aefd0ea9] Dat hangt er van af. Zelf zie ik er het nut niet van in, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. Ik zie een forum meer als een plaats waar je iets vraagt (of antwoord geeft) over een bepaald onderwerp. Uiteraard ook om een discussie te voeren. Als ik behoefte heb om te kletsen, doe ik dat bij voorkeur "in het echt", en anders gewoon via MSN. Je loopt namelijk de kans dat zo'n kletshoek een broedplaats van flauw gezever wordt.
Link naar reactie
[quote:8dcee5c7ed="Duketheboss"]@Birdlover , ja daar heb je idd wel gelijk in , maar er komen nog meer categorieen zoals , Windows , hardware , software en die dingen :D [/quote:8dcee5c7ed] Alsjeblieft zeg, er zijn jou 43277839 personen voorgegaan met precies hetzelfde idee, probeer iets [b:8dcee5c7ed]origineels[/b:8dcee5c7ed]. Pak een hobby van je, iets specifieks.Geen computers ofzo, als je daaraan begint moet je ook een gewone site met inhoud hebben, zoals je ook www.computertotaal.nl hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...