Ga naar inhoud

webbouwer


Aanbevolen berichten

[quote:2b823f167f=".:ToBee:."]www.marktplaats.nl of om het even welke. Advertentie plaatsen en verkopen maar. met jouw poging duurt het zeker nog een maand voordat je pagina geindexeerd wordt.[/quote:2b823f167f]ik heb al op markplaats gestaan en nog 10 andere markplaatsen totaal 2500 bezoekers gehad.
Link naar reactie
Dan is het huis gewoon moeilijk verkoopbaar! Tip van een ervaren verkoper (net m'n eigen knip verkocht) Bord op het raam, Advertentie in de lokale krant Wachten tot het voorjaar wordt Maar vooral!! aan iedereen die je kent melden dat je huis te koop is. Dat moeilijke gedoe met die pagina gaat je echt niets opleveren! Bovendien staat er niet eens direct een prijs bij.
Link naar reactie
[quote:b55a415c63=".:ToBee:."]Dan is het huis gewoon moeilijk verkoopbaar! Tip van een ervaren verkoper (net m'n eigen knip verkocht) Bord op het raam, Advertentie in de lokale krant Wachten tot het voorjaar wordt Maar vooral!! aan iedereen die je kent melden dat je huis te koop is. Dat moeilijke gedoe met die pagina gaat je echt niets opleveren! Bovendien staat er niet eens direct een prijs bij.[/quote:b55a415c63]ik heb een poster van meeuws op me raam hangen 8 hoog die zie je nog niet eens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...