Ga naar inhoud

hyperlink binnen document met id


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, als ik het volgende doe [code:1:20c6a5e675]<a href="#1">klik</a> ... blaat ... <h2 id="1">kop</h2>[/code:1:20c6a5e675] dan werkt dit prima. Maar... als ik dan vervolgens omwille van de duidelijkheid het id niet een getal maar een naam geef [code:1:20c6a5e675]<a href="#blabla">klik</a> ... blaat ... <h2 id="blabla">kop</h2>[/code:1:20c6a5e675] dan werkt het lokaal wel, maar eenmaal geüpload niet... Hoe kan dit? gr. René.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
de testcase... Ik heb zelf nog even verder doorgetest, De pagina waar het om gaat werkt wordt geïnclude in een php-pagina. Als je de html-file zelfstandig (dus niet geïnclude) bekijkt, werkt de interne link wel met id="stoomboot" In de php pagina werkt de interne link niet met het id="stoomboot", wel met het id="stmbt" en naar ik nu heb ontdekt ook met het id="actiestoomboot". Dus met het aantal karakters waaruit het id bestaat heeft het inderdaad niets te maken... Waardoor het wel komt weet ik niet, want in het php-bestand (inclusief de overige geïnclude pagina's) wordt volgens mij nergens een id="stoomboot" gebruikt.
Link naar reactie
[quote:861b2e41f1="Ener Nestraa"] De pagina waar het om gaat werkt wordt geïnclude in een php-pagina. Als je de html-file zelfstandig (dus niet geïnclude) bekijkt, werkt de interne link wel met id="stoomboot" In de php pagina werkt de interne link niet met het id="stoomboot", wel met het id="stmbt" en naar ik nu heb ontdekt ook met het id="actiestoomboot". [/quote:861b2e41f1] gebruik je toevallig "stoomboot" ook nog ergens anders? Bijvoorbeeld: name="stoomboot" ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...