Ga naar inhoud

Oke. Mijn internet valt CONTINU uit. help?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet dat het iig met die facking router te maken heeft. kabel als draadloos doen kut: voor kabel heb ik zo''n kastje in stopcontact beneden en boven. en draadloos hebben we extra router versterker voor boven. Ze doen het allebei facking vaak niet. Soms als ik dan dat ding uit en in stopcontact doe dan doet ie het. Soms ook niet en soms valt ie gewoon uit en dan na paar seconde weer aan. IK WORD ER FACKING GEK VAN. Heb het echt al jaren en mijn facking vader doet net alsof het mijn eigen schuld is . Dus die doet er ook geen fuck aan. EN HET LIGT NIET AAN MIJ. Zowel mobiel internet wifi, laptop en playstation doen al-tijd kut. Bij playstation moet ik altijd bij internet instellingen opnieuw instellen zodat ie het (meestal) doet. En als ie het dan nog niet doet weet ik niet wat ik moet doen. ASJEBLIEFT HELP ME
Link naar reactie
De reden dat jou internet verbinding uitvalt heeft mogelijk te maken met het feit dat iemand (buurman) op het zelfde (wifi) kanaal werkt als jou, Het moment dat hij/zij (buurman/vrouw) online gaat wordt één van beiden weggedrukt, blijkbaar ben jij dat. Tja, het wordt op het draadloze wifi spectrum steeds drukker, steeds meer mensen kopen een draadloze router, om comfortabel online te kunnen gaan, probeer te zoeken naar een vrij kanaal. . Met deze tool kan je zoeken naar vrije wifi kanalen, om je probleem op te lossen. http://www.techspot.com/downloads/5936-inssider.html Of je moet proberen het signaal te versterken http://www.routershop.nl/asus-rp-n53/pid=29838 Dat is slechts een voorbeeld maar de meeste (plaatselijke)) computer speciaalzaken zullen ze ook wel hebben, of anders back-to-basic via de ouderwetse kabel. . Bij het gamen haal je een hogere internetsnelheid via de gewone ouderwetse kabel, Dan via een draadloze router. . Suc6....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...