Ga naar inhoud

BartNet


anoniem

Aanbevolen berichten

Ok hier gaan we dan. Ben zelf een "grafisch"mannetje en geen techneut. de blauwe kleur achter het logo van bartnet is lelijk (in mijn ogen) Maak deze op zijn minst donkerder. De preloader in je flash animatie is geen echte preloader. Je typewriter effect (swish?) duurt iets te lang, misschien een hogere framerate maken. Je sitemap werkt niet (althans, er zijn geen werkende links) Je rode blur balk onderaan zou je OF blauw moeten maken (tint van bartlogo) of de blauwe kleur van Bartlogo rood maken. Voor de rest, ziet het er helemaal niet verkeerd uit. Waarschijnlijk hebben andere forumleden nog meer tips. Maar het belangrijkste: je website heeft tenminste een inhoud (kan je niet van veel sitecheck websites zeggen) Ga zo door in elk geval suc6 ;)
Link naar reactie
Die standaard animatie effecten geven een erg knullige uitstraling. En er zit een klotemuziekje door mijn internetradio heen te blèren, dat is onacceptabel! Zet het standaard uit met een mogelijkheid om het aan te zetten ofzo. Donkerrode letters op donkergrijs doet pijn aan de ogen en het logo is grafisch gezien ook geen hoogvlieger. Daarnaast past het niet bij het "kleurenpalet" van de rest van de site. de sitemap is geweldig, ik zou nou alleen nog alle onderdelen linken enzo. Oh ja, en dat is persoonlijk: Ik heb een hekel aan [color=darkred:a51a365082]gratuitous[/color:a51a365082] gebruik van English.
Link naar reactie
[quote:f252abd86a="IJsqueen"]Die standaard animatie effecten geven een erg knullige uitstraling. En er zit een klotemuziekje door mijn internetradio heen te blèren, dat is onacceptabel! Zet het standaard uit met een mogelijkheid om het aan te zetten ofzo. Donkerrode letters op donkergrijs doet pijn aan de ogen en het logo is grafisch gezien ook geen hoogvlieger. Daarnaast past het niet bij het "kleurenpalet" van de rest van de site. de sitemap is geweldig, ik zou nou alleen nog alle onderdelen linken enzo. Oh ja, en dat is persoonlijk: Ik heb een hekel aan [color=darkred:f252abd86a]gratuitous[/color:f252abd86a] gebruik van English.[/quote:f252abd86a]Mijn website in engels omdat : [list:f252abd86a] [*:f252abd86a]Iedereen het verstaat. [*:f252abd86a]Het is internationaal. [*:f252abd86a]Een groot deel van mijn vrienden zijn engels talig. [/list:u:f252abd86a] En bedankt aan iedereen voor de eerlijke kritiek, als ik de opinie van m'n kennissen vraag dan is de site altijd perfect :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...