Ga naar inhoud

Webcreator krijg ik niet werkend.


Aanbevolen berichten

Onlangs webcreator aangeschaft, maar het blijkt niet zo te werken als wordt beloofd op de doos: in een handomdraai,zonder enige programmeerkennis zet je zo even een mooie website in elkaar. Was dat maar zo! Mijn probleem: Ik open een nieuw project, ik kies een sjabloon uit, en ik ga aan de slag. Maar dat gaat niet: Ik kan namelijk niets plakken,kopieren,foto´s toevoegen, niets van dat alles.Ik kan slechts werken in een klein vlak, zo groot als het beeldscherm en meer niet. Dus met veel moeite krijg ik er een foto op,en de tweede foto valt over de eerste heen. Ik kan dus verder niets uitbouwen. Natuurlijk doe ik iets niet goed, maar wat? Ik kan die "wat men noemt handleiding" wel duizend keer doornemen, er staat slechts in wat de mogelijkheden allemaal zijn. Niet hoe ze uit te voeren. Kan iemand mij op weg helpen? (Die helpdesk kost 40 eurocent per minuut, en op mails krijg je geen response doorgaans) :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...