Ga naar inhoud

[Flash MX] - Animatie start te vroeg


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Bij het maken van een button animatie start de animatie direct wanneer de movie wordt gestart. Ik had graag dat die button animatie alleen maar start wanneer je erover gaat met je muis. Zo ben ik tewerk gegaan : - object naar button geconverteerd (btn_1) - dubbelklikken op btn_1 --> opent een nieuwe timeline met 4 frames. - in het 2de frame (Over) geklikt. - op de stage btn_1 naar een movie clip geconverteerd (btn_1_mc) - dubbelklikken op het zojuist geconverteerde object --> opent weer een nieuwe timeline, daar de animatie in gemaakt. Bij het testen van de movie start nu automatisch de animatie. Wat doe ik verkeerd? Thx.
Link naar reactie
He vriend even tussen haakjes wat een prut uitleg, abracadabra man! weet het enige wat mij tot antwoorden leid is dit zinnetje: [b:68c91dbe08]Bij het testen van de movie start nu automatisch de animatie. Wat doe ik verkeerd? [/b:68c91dbe08] Kijk je moet een nieuwe layer maken boven aan alle andere layers. Dan benoem je deze layer ACTIONS. Zet op de eerste keyframe een [b:68c91dbe08]stop action[/b:68c91dbe08] Als je nu de movie bekijkt zul je zien dat deze niet atomatisch zal starten! succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...