Ga naar inhoud

meta-tags


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een vraagje ik wil een test pagina op internet zetten. en nu heb ik deze META-tags in me html gezet <!--Start metatagscode --> <TITLE>testt</TITLE> <META name="keywords" content="testt"> <META name="description" content="testt"> <META http-equiv="Content-Language" content="NL"> <META name="robots" content="all"> <META name="generator" content="InterIP Networks"> <!--Einde metatagscode --> is dit goed?
Link naar reactie
[quote:2ec265c02b="J. de Boer"]1e. Waarom staan die meta-tags binnen een script? Volgens mij kun je <!--Start metatagscode --> en <!--Einde metatagscode --> gewoon weglaten. Bovendien staat nu je title-tag binnen dat script. 2e. Waarom die dubbele t in het woord testt? Jan de Boer[/quote:2ec265c02b]ik weet niet wat met regel 2 bedoeld word
Link naar reactie
[quote:50b63fd4df="andiee"]ik wil gevonden worden met www.testt.nl als ik nu www.test.nl krijg ik een website over kelkoo.[/quote:50b63fd4df] De title van de pagina heeft niets te maken met de url van de site. www.testt.nl moet je registreren en betalen, de title van een pagina kost niets en moet eigenlijk wat zegen over de inhoud. Test bij jou dus :D wimb
Link naar reactie
[quote:25432f5275="termin8or"]Meta elementen zijn _onbelangrijk_ voor het geindexeerd worden. Fabeltje uit de HTML3.2 tijd (toen klopte het waarschijnlijk).[list:25432f5275][*:25432f5275]Goede <title>[*:25432f5275]Gestructureerde markup[*:25432f5275]Goede inhoud[/list:u:25432f5275]Is veel belangrijker...[/quote:25432f5275]wat is het verschil tussen html 3.2 en html 4?ik heb een boek besteld wat u zij over html 4 van peter kassenaar?
Link naar reactie
[quote:a753f7b278="andiee"][quote:a753f7b278="termin8or"]Meta elementen zijn _onbelangrijk_ voor het geindexeerd worden. Fabeltje uit de HTML3.2 tijd (toen klopte het waarschijnlijk).[list:a753f7b278][*:a753f7b278]Goede <title>[*:a753f7b278]Gestructureerde markup[*:a753f7b278]Goede inhoud[/list:u:a753f7b278]Is veel belangrijker...[/quote:a753f7b278]wat is het verschil tussen html 3.2 en html 4?ik heb een boek besteld wat u zij over html 4 van peter kassenaar?[/quote:a753f7b278]Onze ervaring is dat de huidige zoekmachines ook inhoudelijk de site "induiken", en daar trefwoorden oppikken. Het lijkt daardoor inderdaad dat metatags een beetje overbodig zijn geworden. Wij gebruiken ze niet, en Google levert desondanks tientallen links op onze site. Maar alsnog toepassen van metatags kan geen kwaad. HTML4 is gewoon een nieuwere versie van html. Alle huidige browsers "verstaan" HTML4. Versie 3.x bevatte alleen maar minder mogelijkheden, en is niet meer interessant. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...