Ga naar inhoud

flash buttons


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:597f834131="andiee"]ok bedankt :evil:[/quote:597f834131]Het lijkt me niet echt aan jouw om 'kwaad' te reageren. Jij bent hier degene die _niks_ weet, maar toch graag even steeds z'n vraag beantwoord wilt krijgen zonder dat je daar ook maar _iets_ voor terugdoet. Lijkt me een goede idee als je de raad van teacher opvolgt en naar helpmij.nl/beginnersweb.nl verhuist (google.nl is waarschijnlijk te hoog gegrepen...).
Link naar reactie
[quote:22201fa543="termin8or"][quote:22201fa543="andiee"]ok bedankt :evil:[/quote:22201fa543]Het lijkt me niet echt aan jouw om 'kwaad' te reageren. Jij bent hier degene die _niks_ weet, maar toch graag even steeds z'n vraag beantwoord wilt krijgen zonder dat je daar ook maar _iets_ voor terugdoet. Lijkt me een goede idee als je de raad van teacher opvolgt en naar helpmij.nl/beginnersweb.nl verhuist (google.nl is waarschijnlijk te hoog gegrepen...).[/quote:22201fa543]ja of deze forum zeker ik zoek me eigen kapot op internet voor informatie ik heb gister 3 boekken besteld maar ja ik verhuist wel naar een ander forum mazzel :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...