Ga naar inhoud

Site centreren???


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:c7cf4cf6b1="termin8or"][quote:c7cf4cf6b1="stefanpack"]Haha watdan, kan toch prima? Als je geen topper bent in dat gebied...[/quote:c7cf4cf6b1]Dan leer je het :-? [m] heeft het bij iig bij het juiste eind, online voorbeeldje daarvan: http://annevankesteren.nl/test/templates/center-h.php (daar komt die code waarschijnlijk ook vandaan :))[/quote:c7cf4cf6b1] Mensen ik snap nix van die codes geef is ff een makkelijkere manier, heb de code geprobeerd te plakken in dreamweaver maar dan krijg ik een foutmelding!!!
Link naar reactie
Misschien had je liever een ander antwoord verwacht of gehoopt, maar termin8or heeft wel gelijk. [b:0903d468f2][m][/b:0903d468f2] geeft je een goed antwoord, [b:0903d468f2]termin8or[/b:0903d468f2] licht dit toe met een voorbeeldpagina (hoewel de aanname dat de code daar vandaan komt mij voorbarig lijkt, het is een bekende code) waar je precies kan zien hoe het toegepast dient te worden. Een beetje moeite doen kan geen kwaad, we zijn geen orakel of vraagbaak maar [i:0903d468f2]helpen[/i:0903d468f2] slechts bij het oplossen van problemen. - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...