Ga naar inhoud

[Frotpage XP] Onnodige code verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Weet iemand een methode om onnodige code, gegenereerd door FP XP, te verwijderen? Ik val vooral over de p-tags: [code:1:f9ff56d54d] <p class="MsoNormal"> <b> De tekst.... </b> </p> [/code:1:f9ff56d54d] Ik heb al wat gegoogled, maar nog niet wat gevonden. Het meest in de buurt kwam nog de HTML Frontpage code cleaner op [url=http://www.webmaster-toolkit.com/frontpage-code-cleaner.shtml]Cleaner [/url] maar de codes werden er niet uit gehaald. Iemand nog andere suggesties? Met vriendelijke groeten, Willem
Link naar reactie
De [i:7c76abb180]p[/i:7c76abb180] code is absoluut [b:7c76abb180]niet[/b:7c76abb180] overbodig! Hooguit de classe die eraan is toegewezen. Voor een redelijk goede opschoning van je code kan je trouwens de trial van Dreamweaver gebruiken, die heeft een prachtige "Clean Up Word HTML"-functie, die vast ook voor Frontpage werkt. - Bas
Link naar reactie
[quote:ae099d6966="BasHamar"]De [i:ae099d6966]p[/i:ae099d6966] code is absoluut [b:ae099d6966]niet[/b:ae099d6966] overbodig! Hooguit de classe die eraan is toegewezen. Voor een redelijk goede opschoning van je code kan je trouwens de trial van Dreamweaver gebruiken, die heeft een prachtige "Clean Up Word HTML"-functie, die vast ook voor Frontpage werkt. - Bas[/quote:ae099d6966] Bas, Dank je wel voor het meedenken. Ik ga de trial downloaden en ik ga daar mee aan de slag. Groetjes... Willem
Link naar reactie
Ik heb zoiets wel eens met [url=http://download.visicommedia.com/index.php?Dlang=en]AceHTML 5pro[/url] gedaan. Die heeft een functie: customer remove. Zet class="Ms als start en " als einde en <p class="MsoNormal"> wordt <p> Alles wat met class="Ms begint en met een " eindigt gaat er dus uit. Er zijn vast en zeker wel meer editors die dat kunnen. wimb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...