Ga naar inhoud

[SITECHECK] Vegitto Webdesign


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:4a00e14d0f="Vegitto"]Ja, ja, daar heb je misschien gelijk in... Maar deze navigator (zaols ik het graag noem) staat op zichzelf, en heeft dus eigen randen. Aangezien deze rond zijn, en je monitor niet als vector werkt, maar als een pixelmonitor, krijg je van die witte pixels. Catch my drift?[/quote:4a00e14d0f] dit is de rijnste bullshit die ik ooit in mijn leven heb gehoord. Neem een goed tekeprogramma ( adobe photoshop bv) en je kan er de mooiste dingen mee maken. ik vind het wegwerken van witte randjes eigenlijk wel een must. d.
Link naar reactie
Lol. Dus iets met Photoshop gemaakt is meteen goed? [img:1ec77f3040]http://www.loseyoursoul.com/images/respect.gif[/img:1ec77f3040]. Is dit goed? Nee, maar wel met photoshop gemaakt. En het ziet er toch gewoon weg niet mooi uit? Witte pixels aan de randen. Tja, dan is het niet mooi, en dan maakt het niet uit hoe goed je eraan hebt gewerkt, het is gewoon niet netjes, en het moet wel netjes zijn. Overigens praten we al een heel topic vol met dingen, maar het enige wat ik hoor als antwoord (iig over veel dingen) is dat het aan ons ligt, of dat het wel goed is, terwijl mensen zeggen dat het niet goed is. Lees even de faq door, dan zul je zien dat je bij een site-check kritiek tot je moet nemen, en er iets mee moet doen. Je mag het wel tegen gaan, maar als de grote meerderheid zegt dat het niet netjes is, of het onder bouwt met veel betere argumenten, tja, dan zou ik er persoonlijk wat aan doen. Jochem
Link naar reactie
[quote:7964004bf2="Vegitto"]Dit is toevallig met PS CS (try-out) gemaakt. Ik zou niet al te veel zeggen als ik jou was.[/quote:7964004bf2] POEHEE, grote jongen. Verder ga ik geen woorden meer aan jou 'sitecheck' vuilmaken. Het eerste wat ik dacht toen ik de topic zag staan was: "Weer zo'n jongetje die een html pagina in de tweede klas tijdens informatica moest maken, thuis één uurtje achter zijn computer verder heeft geknutseld, en nu denkt dat met zijn kunnen een heel 'bedrijf' te runnen valt." Weet je wat: kom over een paar jaar maar eens terug, of neem kritiek serieus en VERBETER DIE ROTZOOI. ( sjorry teach en bill) d.
Link naar reactie
[quote:45134cac83="Bill Gates"]Plaatjes zeggen niets.[/quote:45134cac83]Wat een onzin. Natuurlijk heb je gelijk dat als het traag laad, het niet goed is, maar het is ook onzin dat plaatjes niets zeggen. Ik denk dat als hij een plaatje had laten zien van z'n vorige (en vooralsnog huidige) design, hij net zo zoveel kritiek had gehad. Het zegt dus wel degelijk iets. Misschien niet over hoe de pagina zich gedraagt, maar wel over het uiterlijk wat net zo belangrijk is en waar het eigenlijk allemaal om draait. Jochem
Link naar reactie
Ik wil 'm wel uploaden, maar hij is nog niet helemaal af, en de content is ook nog niet helemaal compleet. Dat dit plaatje zo lang duurt om te laden, kan 2 redenen hebben. 1.) Je hebt een 56K modem. 2.) Het is Jpeg, geen gif. Maare, zouden jullie dan de screen willen bekritiseren, evt. op/aan merkingen zijn welkom. Maar alstjeblieft, zeg iets waar ik wat aan heb, en wat ik kan veranderen. B.V.D, Vegitto
Link naar reactie
Ik heb net eventjes die link van vegitto bekeken. De versie die in de openingspost staat. Tja, wat zal ik ervan zeggen; Stel je voor dat je een bedrijf/onderneming bent. En je wilt door middel van "Click and morter" (= E-commerce, tegenhanger van de conventionele "Brick and morter") Je bedrijf laten vertegenwoordigen op het web. Dan kies je natuurlijk voor een webdesign bedrijf dat op zijn minst een mooie en functionele homepage heeft. En dat mis ik toch wel op de site van vegitto. Belangrijke regel in de marketing: Vraag je zelf eens af- Waarom zou een klant willen betalen voor mijn service En waarom zou de klant voor mijn bedrijf kiezen ipv een ander bedrijf. Vaak ben je dan al snel klaar! ps: dit is geen standaard berichtje van "ik kan het beter etc" maar misschien wel een bruikbare tip. Succes in elk geval :wink: ps2) kan zijn dat ik de foute link bekeken heb. Zo ja, dan hoor ik het wel van je
Link naar reactie
Oud of nieuw Het is beide buitengewoon niet-professioneel! Erg eenzijdig, wie is je doelgroep? je mikt kennelijk ergens op maar het is volslagen onduidelijk waarop. (om in vaktermen te blijven "beeld en inhoud valideren niet") De nieuwe navigator, of hoe dat ding ook heet, is duidelijk ja maar buitengewoon leeg en inactief. Als het flashy moet laat dan iets bewegen of schuiven of oplossen etc. Als het gewoon hip maar statisch moet geef dan in elk geval informatie en linkmogelijkheden en vooral voorbeelden van eerder gemaakt werk (voor zover dit bestaat...) Deze site heeft een overduidelijk doel namelijk klanten trekken, dit blijkt alleen uit de extra informatie die je ons hier geeft, zorg dat het uit de site vandaan komt. Nogmaals; begin met een idee! werk dit uit naar een herkenbaar concept, zorg dat alles smetteloos werkt!! en ga dan pas om reacties vragen dat voorkomt een hoop rottige reacties.
Link naar reactie
Vegitto, Ik weet niet in hoeverre je serieus bent met webdesign. Maar ik heb een goede tip voor je. Ik heb ooit eens een boek gekocht genaamd: Webdesign, van concept tot realisatie, van de schrijver H. van den Elzen. Dit is een zeer fijn boek dat niet al te diep in de materie ingaat. Het is geen technisch boek, maar verteld je in 8 stappen precies hoe je het bouwen van een site moet realiseren.' Best prijzig wel: 44,95 euro bij bol.com. Misschien een leuk kerstkado van je ouders? Webdesign, van concept tot realisatie H. van den Elzen Hardcover | Academic Service | 2003 ISBN: 9039521379 Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...